WRC Monte Carlo – Rally posada Prodan / Raštegorac unatoč problemima na prvom brzincu okončala dan 8. mjestom u klasi
Gap – ‘Ovo je ipak Monte, sve drugo ćemo zaboraviti, jer ništa do sada nije bilo na ovoj razini’,
mantra je koju posada Vilijam Prodan / Zoran Raštegorac ponavlja od prvog dana, kad su odlučili
krenuti u ovu oktansku avanturu. A upravo je današnji dan na brzincima pokazao što je pravi WRC
Monte Carlo.
Jučerašnje uzbuđenje i sjajni rezultat, 41. u ukupnom poretku i četvrti u klasi pogona na dva kotača
(koji je u večernjim satima bio korigiran radi neutralizacije, op.a.) malo je splasnulo nakon prvog
današnjeg povratka u box. Naime, prvi brzinac donio je i gumi defekt, čemu je kumovala cesta puna
leda i magla u noćnim uvjetima. Vožnja na praznoj gumi do prve pozicije za promjenu te promjena u
mraku odnijelo je dragocjenih 6-7 minuta koje je na ovakvom natjecanju teško nadoknaditi. Nastavak
je donio sigurniju vožnju te uspješne završetke svih brzinaca unatoč katastrofalnim uvjetima na cesti.
Iako, nakon današnjeg dana, 58. mjesto u ukupnom poretku te 8. mjesto u klasi ne izgleda tako loše
pogotovo ako se uzme u obzir da bi bez gumi defekta bili na 6. mjestu.
– Krenuli smo u šest ujutro, mrak, led, gusta magla i na šestom kilometru prvog brzinca bušili smo
gumu di smo izgubili puno vremena. Druge brzince smo odradili dobro i vidjeti što će se dogoditi do
kraja dana. Ovo je ogromno iskustvo za nas i imamo prilike sudjelovati na nečemu u čemu nismo mi
navikli. Ovo je definitivno sjajna priprema za dalje, odnosno za treću stanicu WRC-a Croatia Rally
2021., obzirom da ćemo mi Finsku preskočiti jer nemamo što tražiti na snijegu i ledu, istaknuo je
Prodan te dodao da na WRC Croatia Rallyju moraju pokazati što su naučili u Francuskoj.
– Brzinci su katastrofalni, Od snijega i blata na prvom te magle i cilj nam je bio preživjeti te brzince,
istaknuo je Raštegorac te otkrio da bi nakon Montea trebali nastupiti na WRC Croatia Rallyju i na
jednom Rallyju u Barceloni.
Takozvana, ‘Gravel crew’ odnosno ‘ledena posada’ u sastavu Igor Puž i Marko Stiperski u kontroli
brzinaca proveli su 12 sati. Bitna prethodnica prolazi brzince prije same posade te korigira radar po
kojem voze Prodan i Raštegorac.
– Vrijeme je nevjerojatno. Brzinac koji su pred neki dan Vili i Frik napisali da je pod ledom, danas je
bio u blatu, što znači da slučajno nismo pregledali, krenuli bi na stazu s potpuno neadekvatnim
gumama, istaknuo je Puž te posebno napomenu discipliniranost fanova.
– Nevjerojatna je disciplina po pitanju publike. Vidi se da je ovo neki drugi civilizacijski i kulturološki
nivo. Kad su objavili da nema publike radi koronavirusa na stazi mislili smo da će se vidjeti pokoji
gledatelji, ali sve je sablasno prazno, osim policije i organizatora nema nigdje nikoga, dodao je Puž.
Autor fotografija: Uroš Modlic