Učka 2012.

Učka 2012.

0 386

POBJEDNIK SINIŠA KRAINC – SUPERIORAN
Za nama je posljednjih niz godina najbolje izdanje međunarodne brdske auto utrke „Učka“. Izvanredna organizacija, ove godine na domaćim stazama bez premca, doprinos je i pokazatelj da kada se hoće da se i može, a iza svega stoji jedna mlada sudačka garnitura potpomognuta sa iskusnicima iz sjene. Organizaciju zajednički potpisuju Autoklub „Rijeka“ i Autoklub „Opatija Motorsport“.

Ukupnu pobjedu ovogodišnje međunarodne kultne brdske auto utrke „Učka 2012.“ Donijele su dvije izvrsne bodovne vožnje na stazi dugoj 3.790 metara višestrukom državnom prvaku i glavnom favoritu utrke Riječaninu Siniši Kraincu, članu Autokluba Šibenik.

Krainc je za upravljačem izvrsno pripremljenog „Ford Escort RS Coswortha“ klase E1-23 već na službenim treninzima najavio dobre i pobjedničke vožnje. Konstantno je bio u prednosti ispred najvećeg rivala solinskog asa Robera Bradarića koji je nastupio sa „Vauxhall Vectrom“. I tako je Krainc u prvoj vožnji ostvario najbolje vrijeme dana 1:51,768 minuta prosjekom 122,074 km/sat, dok je Bradarić zaostao 1,235 sekunde. U drugoj vožnji obojica su minimalno bili sporiji, ali je Krainc sa neznbatno većom razlikom ( 1,487 sekunde) u konačnici slavio pobjedu na učki uz ukupnu prednost od 2,722 sekunde. Treća je to pobjeda Siniše Krainca ove sezone u Prvenstvu Republike Hrvatske Kategorije I turističkih automobila i grupoe H/E1, a izuzetan osobni podstreh uoči još jednog životnog ispita idući tjedan – obrane diplomskog na riječkom Tehničkom fakultetu.

MUHVIĆ I DALJE U VRHU
Izvrsnom vožnjom i trećim mjestom generalke pobjedu u grupi N osvojio je još jedan mladi izvrsni automobilist Tomislav Muhvić iz AK Petar Klepac (Gerovo) za upravljačem „Mitsubishi Lanera EVO IX“. Njegov zaostatak za pobjednikom bio je 13,066 sekundi, dok je ugodno iznenađenje dana Marino Matijašić, vozač AK Opatija u VW Golfi „jedinici“ klase H16. Ostvarivao je ujednačena vremena tijekom cijele utrke neznatno viša od dvije minute po vožnji što ga je dovelo do izvrsnog rezultata – četvrtog mjesta ukupnog poretka. Pobjedu grupe A ostvario je svojevremeno dvostruki državni prvak na brdu Sebastian Čepar (MRC Sport) u Hondi Civic TypeR plasiravši se na sedmo mjesto ukupnog poretka, osvojivši ujedno pobjedu u posebno raspisanom „Rally kupu Učka“.

KOPAJTIĆ U NOVOM „BOLIDU“ DO POBJEDE

Pored generalke izuzetno zanimljivi bili su dvoboji u pojedinim klasama, a izdvajaju se pobjeda povratnika na brdske staze Dejana Kopajtića (Rijeka) u novopripremljenom Yugu ispred Maria Jurišića (RI autosport) sa Citroenom AX u klasi H15 sa samo 233 tisućinke prednosti, te pobjeda državnog prvaka grupe A Ivana Pulića (Dubrovnik racing, Citroen C2) u dvoboju sa Manuelom Kodeljom (Buzet autosport, Peugeot 106 S16) u klasi A7.

Tić ( Kopajtić) je na Učku stigao konačno sa novim automobilom. Skoro se još niti boja nije osušila, ali ono pod poklopcem je strava. Sam svoj majstor pripremio je sebi na poklon još jedan vrhunski automobil. Nalik onom što ga zadnje dvije sezone dijeli sa Zoranom Vidmarom, ali očito brži (gotovo desetak sekundi po vožnji – u njegovim rukama naravno !). Klasa H15 postala je prava, ratnička. Sedmorica velikih. Uz do sada u Skradinu i na Malački dvostrukog pobjednika Maria Jurišića, te Zorana Vidmara (P.Klepac), te duo Alexa i Andreu Vencla (Pula-Rovinj) na staze se vratio još jedan svojevremeni državni pobjednik Ivan Jaranović (RI autosport), a na žalost bezuspješan ( bez rezultata) bio je premijerni nastup Edija Kuharića (Opatija Motorsport). Oba treninga pripala su Jurišiću uz minimalne prednosti, kao i prva bodovna vožnja u kojoj je prednost bila 189 tisućinki. Posljednji uspon na Učku Kopajtić maksimalno koristi i vozi 2:04,717, brže i bolje od Jurišića što mu u konačnici donosi pobjedu. Novu, prvu povratničku pobjedu na brdu na kjojem je svojevremeno oduševljavao publiku. I tako do kraja sezone imamo super dvoboj: Jurišić vs. Kopajtić, nekadašnji klupski takmaci, danas svaki u svom riječkom klubu. Dvoboj vrijedan pažnje. Znakovito je slikanje prije starta, ali i zajedničko kupanje u priručnom veprinačkom bazenu ( Sportski kompleks MO Veprinac !!) po podjeli. A skoro su svi koji su se našli u bazenu mogfli odigrati vaterpolo utakmicu. Slavlje vrijedno pažnje i divljenja. Bravo momci. Tako se to radi.

DUBROVČANI KUĆI S POBJEDOM

Na Učki 2012. u izvrsnoj organizacijidva autokluba „Rijeka“ i „Opatija Motorsport“ nastupilo je 69 automobilista iz Hrvatske i Slovenije, od kojih šest nije završilo utrku dijelom zbog tehničkih kvarova, ali i dva lakša izlijetanja bez posljedica po vozače.

U ekipnoj konkurenciji Prvenstva Hrvatske pobjednički sa Učke odlaze vozači državnih prvaka AK Dubrovnik racing, koji su među 27 ekipa bili uspješniji od AK „M.R.C. Sport“ Rijeka i AKK „Petar Klepac“ Gerovo koji su zaslužili pobjedničko postolje.

Tomislav Muhvić ukupni je pobjednik u konkurenciji Prvenstva Auto i karting lige Zapad ispred Marina Matijašića i Bojana Tomića (Klek Ogulin), a u ekipnoj su konkurenciji slavili članovi AK „Matulji racing“ ( Sigurnjak, Granda i Petretić ).

Rezultati:
Ukupni poredak: Kategorija I: 1. Krainc (Šibenik, Ford Escort RS Cosworth) 3:43,636 minuta, 2. R. Bradarić (Solin, Vauxhall Vectra) +2,722 sekundi, 3. Muhvić (P.Klepac, Mitsubishi Lancer EVO IX) +13,066, 4. Matijašić (Opatija, VW Golf) +16,964, 5. Tomić (Klek Ogulin, Škoda Octavia ) +21,720, 6. Slade (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer EVO X) +23,137, 7. Čepar (MRC Sport, Honda Civic TypeR) +24,751, 8. Kopajtić (Rijeka, Zastava Yugo 1.6) +27,034, 9. Jurišić (RI autosport, Citroen AX) +27,267, 10. I. Pulić (Dubrovnik racing, Citroen C2 ) +27,805; grupa N 1. Muhvić, 2. Slade, 3. Đ. Franić (Dubrovnik racing); grupa A/SP 1. Čepar, 2. I. Pulić, 3. Kodelja (Buzet autosport); grupa H/E1 1. Krainc, 2. R. Bradarić, 3. Matijašić; ekipe 1. AK Dubrovnik racing 74 boda, 2. AK M.R.C. Sport Rijeka 66,5, 3. AKK Petar Klepac Gerovo 57.

Prvenstvo Hrvatske – klase: N2 – 1.Đ.Franić, 2. Manenica ( oba Dubrovnik racing); N3 – 1. Hrvatin, 2. Stanić ( oba M.R.C. Sport), 3. Marinić (P.Klepac); N4 – 1. Muhvić (P.Klepac), 2. Slade (Dubrovnik racing); A6 – 1. H. Čikor (Dubrovnik racing), 2. Juzbašić (P. Klepac), 3. Petretić (Matulji racing); A7 – 1. I. Pulić (Dubrovnik racing), 2. Kodelja (Buzet autosport), 3. Sikirica (RI autosport); A8 – 1. Čepar (M.R.C. Sport), 2. Postružin (Sveta Nedelja), 3. Draženović (Delta Timing); SP12 – 1. Barović (Dubrovnik racing), 2. Černeka (P. Klepac), 3. Cossetto (Zanatlija Zagreb); H14 – 1. Jurasić (Istra racing team Pazin), 2. Pleše, 3. Lacmanović (oba Klek Ogulin); H15 – 1. Kopajtić (Rijeka), 2. Jurišić, 3. Jaranović (oba RI autosport); H16 – 1. Matijašić (Opatija), 2. Tomić (Klek), 3. Pavičić (Zanatlija); H17 – 1. Herceg (Pula-Rovinj), 2. J. Gašperov (Trogir), 3. Ivančić (Buzet autosport); H24 1. M. Franić (Dubrovnik racing), 2. Rožić (Trogir), 3. Stipetić (Velika Gorica); klasa 21 – 1. Šams (Stubaki), 2. Sušić (Ragusa racing), 3. Ojdanić (Trogir); E1-11 – 1. Andrejević (Opatija), 2. Mašić (Dubrovnik racing); E1-23 – 1. Krainc (Šibenik), 2. R. Bradarić (Solin), 3. Šekoranja (Dubrava); Povijesna vozila – kat. 1 – 1. Jurić (Buzet); kat. 3 – 1. Sigurnjak (Matulji racing), 2. Tomljanović (Zanatlija).

Prvenstvo Auto i karting lige Zapad: ukupno 1. Muhvić, 2. Matijašić, 3. Tomić, 4. Kopajtić, 5. Jurišić; grupa N 1. Muhvić, 2. Marinić (P.Klepac); grupa A/SP 1. Kodelja, 2. Sikirica (RI autosport), 3. A. Peruč (Zrinski); grupa H/E1 1. Matijašić, 2. Tomić, 3. Kopajtić; ekipno 1. AK Matulji racing 55 bodova, 2. AMK Buzet 47, 3. AK Opatija 42. (m)
Snimci: M.Krpan