Stotka za jubilej
U Skradinu je prije mjesec dana slobodno kažimo, neslavno započela ovogodišnja domaća brdska automobilistička sezona. Za tom se utrkom „vuku repovi“, onako narodski kazano. Organizacija je po svemu sudeći, ali i službenim ocjenama, bila ispod nivoa međunarodne automobilističke priredbe, pa je stoga zadaća i obveza predstojećeg organizatora, a to je iskusniji i dugovječniji Sportski autoklub „Split“, okrenuti ploču, dokazati se, predstaviti zapravo ono pravo svjetlo hrvatskog brdskog automobilizma na koji smo već godinama navikli.
Pred sucima splitskog kluba nimalo je lagan zadatak. Predvođeni iskusnom trojkom operativaca, prije svega Damirom Katunarićem u ulozi tajnika organizacijskog odbora i „katice za sve“, Ivice Pivčevića Pivca – legende papiroloških poslova, tajnika utrke, ali i voditelja prijama i verifikacije, te Ivana Merćepa, direktora utrke, sportski najodgovornijeg, a čija se riječ sluša. Ali i – izvršava. Treba dodati da su Splićani mudro u pomoć pozvali pola ureda nacionalnog saveza, onaj jači – ženski dio koji će provesti radni produženi vikend u srcu Dalmacije. Gotovo svi oni, pojačani još nekim znanim imenima protekli su vikend proveli na Zalužanima u uvjeravanju susjeda da dođu na Malačku, no i malo „špijunaže“ u organizaciji banjalučkog kruga. Organizatoru, vjerujemo u to, pomaže i organizacijski odbor na čijem je čelu osobno Ante Sanader, splitsko-dalmatinski župan, a prvi operativac iskusni Branko Poljanić kao predsjednik Odbora. Jaki tim za spektakl. Niti trka neće biti, ili ne bi trebala biti ništa slabija. Dokazuje to barem lista prijava. Frapantna !
97 PRIJAVA – SKORO STOTKA !
U zaleđu Kaštela, na stazi „Malačka“, ove godine kraćoj od uobičajene, dugoj 4.100 metara u organizaciji Sportskog autokluba „Split“ u subotu 9. i nedjelju 10. lipnja održat će se međunarodna, k tome i jubilarna utrka „15. Nagrada Malačke – Sv. Dujam 2012.“. Boduje se za Kup FIA Action for Road safety ( Kup Sigurnosti na cestama), Prvenstvo Srednjeeuropske zone (CEZ Trophy i Cez Trophy povijesna vozila), Međunarodno regionalno prvenstvo Hrvatske sportskih i povijesnih vozila, Državno Prvenstvo Hrvatske, Šampionat Bosne i Hercegovine, te Regionalno prvenstvo Hrvatske Regija Jug HAKS-a (Dalmacija). Prijavljena je čak 97 vozača iz šest europskih zemalja i to : Hrvatska 67, Bosna i Hercegovina 19, Crna Gora 7, Mađarska 2, te po jedan Poljak i Makedonac. Najbrojniji – domaći automobilisti stižu iz 21 kluba, a ra regionalno Prvenstvo Dalmacije prijavljeno je 38 vozača iz 11 dalmatinskih klubova. Najbrojniji su ( kao i prošle godine ) sa 13 vozača članovi Autokluba „Dubrovnik racing“, ekipni državni prvaci sezone 2011. Dubrovčani iz Skradina nose gorak okus kada su ih za bod i pol pretekli mladi dečki novooformljenog AK „Petar Klepac“ iz Gerova (Gorski kotar). Malobrojniji (pet), ali papreni, nema što!
Malačka, druga ovogodišnja „stanica“ novi je izazov za najbrže iz Skradina. Podsjetimo slijed „generalke“ nad Krkom bio je: Siniša Krainc, Robert Bradarić, Ante Alduk, Tomislav Muhvić, Niko Pulić,……. Očekivan, da, ali dijelom i ne!
Mladi riječki as Siniša Krainc, od ove sezone klupski privremeno Šibenčanin ( iako sve više boravi iz ljubavi u – Dubrovniku ) pred novim je ispitom. Za generalku stiže mu jaka međunarodna elita, Mađari Istvan Kavecz (BMW E90 V8-4.0) i Zoltan Balatincz (formula Nissan Coloni 025), pa Poljak Grzegorz Duda (Mitsubishi Lancer EVO VIII), Crnogorci Dejan Bulatović (Volvo STW), Željko Baničević (Honda Accord ST), Miroslav Josipović (Opel Vectra ST) i Suad Hota (Lancia delta integrale EVO). No, zube su nabrusili i naši asovi – Robert Bradarić (Vauxhall Vectra ST) i Tomislav Muhvić (Mitsubishi Lancer EVO IX), Niko Pulić sa „nejakim“ „Smartom 44“, možda konačno starta i splitski šarmer Ozren Granda ( Opel Vectra ST), a k tome i mladići Maro Slade (Mitsubishi Lancer EVO X) i Bojan Tomnić (Škoda Octavia 2.0). Različite su tu klase, grupe, svega pomalo, ali jaki auti i još jači dečki. Bit će fajta, staza je kraća, onaj atraktivniji dio koji je ostao u igri – je u pitanju.
MUHVIĆ I I. PULIĆ – U LAGANOJ PREDNOSTI
Svima iz samog vrha treba dodati niz dvoboja po klasama i grupama domaćeg prvenstva.
Tomislav Muhvić ( Petar Klepac)zaredao je inozemne nastupe. Tri su već za njim i sve je bolji. Primiče se samom vrhu, europskim asovima. Svoj Mitsubishi upoznaje sve bolje. Tome je potvrda i pobjeda grupe „N“ na prvoj utrci sezone u Skradinu. Konačno ove sezone i nešto jačih automobila u ovoj grupi. Prošlogodišnji prvak Igor Vičević (Rijeka) teško se nosi sa jakima, ali u Skradinu morao je priznati i u svojoj klasi N2 bržeg Đivu Franića (Dubrovnik racing). U broj jačoj N klasi Kristian Marinić (Petar Klepac) konačno u super automobilu. Dubrovčani su raspoređeni ko prvoškolci. U svakoj bitnoj klasi jedan, ili i dva. Bodovi ne ginu.
Još jedan internacionalac, mladi Pulić – Ivan po Europi na krugu, a doma na brdu. Pobjedom u Skradinu samo je najavio obranu naslova prvaka grupe A/SP. No, Saša Černeka (Petar Klepac) čeka svoj trenutak. Treći u grupi bio je čovjek iz sjene riječki as Goran Sikirica (RI autosport) u vrhunskoj Hondi Coupe.
Na Malački gledatelja nikad nije nedostajalo. (Ma ni zmija oko staze – u svoje vrijeme!!) Oktanski je to događaj godine u Dalmaciji. Samo da ih posluže auti i – vrijeme ! Uz uvijek očekivanu „fortunu“.
Program počinje u subotu prijemom vozača i vozila od 8 do 10,30 sati u Trolokvama, slijedi dvosatni slobodni trening u 12,30 sati, a potom od 15,30 sati dva službena treninga. U nedjelju 10. lipnja u 11 sati je svečano otvaranje utrke, a prva bodovna vožnja starta u 12 sati, a druga je oko 14 sati. Proglašenje najuspješnijih i podjela zasluženih pehara očekuje se oko 17,00 sati. (m)
Snimci: G.Petrović, M.Krpan