Sezona brdskih auto utrka startala u Skradinu
SINIŠA KRAINC TRIJUMFALNO DO POBJEDE
Dugo se čekalo. Od listopada 2011. Više od sedam mjeseci. I konačno dočelalo novo domaće prvenstvo na brdskim stazama. Nastup na jednoj od ponajboljih hrvatskih staza, tehnički dotjeranoj, sigurnosno zaštićenoj, sa dobrom asfaltnom podlogom i prekrasnim okruženjem Nacionalnog parka Krka, stazi u Skradinu, prijavilo je čak 71 vozač( za početak sezone, krajnje neizvjesne i upitne brojem sudionika ). Među njima i jedna hrabra amazonka – mlada Slovenka Sanja, kćer poznatog Marijana Smrdelja koji nije odolio svoj bolid, formulu izuzetnih performansi, provozati skradinskom stazom u promocijskoj vožnji.
No, sada kada je prva utrka za nama – ostaju neki repovi. Organizacijski nije baš sve štimalo, zakazao je ljudski, po svemu sudeći na pojedinim mjestima sudački kadar, izostala je dobra, poželjna i neminovna komunikacija, što više po svemu sudeći i odgovornost izvršitelja zadataka. No, u očekivanju službenih ocjena mjerodavnih – za sada toliko o – „pričama“.
KRAINC POBJEDOM U OBRANU TREĆEG NASLOVA
Mladi riječki automobilist, vozač Auto karting kluba „Šibenik“ Siniša Krainc pobjednik je „6. Nagrade Grada Skradina 2012.“ kojom je otvorena ovogodišnja domaća sezona na brdskim stazama. Nastupila su 63 vozača među kojima po jedan vozač Mađarske i Bosne i Hercegovine, te jedna i jedina vozačica iz Slovenije. Autoklub „Mihovil“ Šibenik imao je organizacijskih problema i propusta koji su srećom završili bez posljedica po vozače ili prisutnu publiku. No, ostaje gorčina…..
Siniša Krainc u svom „Ford Escortu RS Cosworthu“ bio je dominantan od prvog treninga. Ostvarivao je redom najbolja vremena ne dozvoljavajući jakim konkurentima niti da mu se približe. Najboljim vremenom prve bodovne vožnje 1:42,717 minuta na stazi dugoj 3.387 metara stvorio je prednost koju je kasnije samo neznatno slabijom vožnjom potvrdio i osvojio prvo mjesto ukupnog poretka ispred iskusnog solinskog automobiliste i višestrukog državnog prvaka Roberta Bradarića (Opel Vectra ST 2.0) čiji je zaostatak na kraju bio 5,314 sekundi. Do trećeg je mjesta u prvom nastupu sa jakim „Ford Escortom RS Cosworthom“ stigao mladi Splićanin Ante Alduk, član AKK Šibenik, dok je četvrtim mjestom „generalke“ pobjedu grupe N osvojio još jedan talentirani i mladi vozač iz Gorskog kotara – Tomislav Muhvić ( AKK Petar Klepac) u „Mitsubishi Lanceru EVO IX). Tek peto mjesto ukupnog poretka pripalo je iskusnom i trofejnom Dubrovčaninu Niki Puliću (Dubrovnik racing) koji ipak nije nastupio u najavljenoj atrakciji „Audi DTM 2.0T“ nego tek u očito prema mladim lavovima nedovoljno konkurentnom „Smart fortwo“ kojim je na hrvatskim stazama sudjelovao prije nekoliko sezona. Za utjehu mu može biti izvanredan rezultat sina Ivana koji je pobjednik grupe A/SP za upravljačem „Citroena C2 R2 1.6“. Prvu ekipnu pobjedu na brdu ostvarili su mladi članovi tek formiranog Auto karting kluba „Petar Klepac“ iz Gerova čije su boje branili Tomislav Muhvić, Kristian Marinić i Saša Černeka. Za bod i pol bili su uspješniji od znatno brojnijih državnih prvaka AK Dubrovnik racing, dok su treći Riječani – AK „RI autosport“.
MUHVIĆ SKUŽIO „MICEKA“
Grupa N na početku sezone izuzetno jaka i raznolika. Ipak, za klasu odskače svojedobno hrvatski automobilist godine Tomislav Muhvić koji je očito uhvatio „mot“ svog Mitsubishia i sada ne ispušta rezultat, što više – dobar rezultat. Po svakoj vožnji po šest je sekundi bio brži od mladog dubrovačkog asa Mara Slade (Dubrovnik raving) koji nastupa u novijoj desetoj evoluciji „Miceka“, dok se trećim mjestom zadovoljio u prvom nastupu, u za njega novom automobilu, „Honda Civic TypeR 2.0“ iskusni Kristian Marinić u bojama novog kluba „Petar Klepac“ doprinijevši svojim rezultatom i pobjedom klase N3 ekipnoj pobjedi – prvoj i slatkoj za mladu goransku automobilističku škvadru.
Državni prvak Igor Vičević (Rijeka) daleko od vrha – šesti u grupi, drugi u klasi N2 iza Điva Franića (Dubrovnik racing).
MLADI PULIĆ NASTAVLJA OČEVIM STOPAMA
Da jabuka ne pada daleko od stabla dokazuje mladi Pulić – Ivan. Izvrstan. Šampionski raspoložen s novom pobjedom napustio je Skradin. Prednosti u grupi A/SP od 4 do 5 sekundi po vožnji bile su dovoljne da bude najbolji ispred istarskog asa Saše Černeke koji je zimus promijenio klub i priključio se Gerovčanima (Petar Klepac). Sa dvije ujednačene vožnje gotovo u tisućinku svoju Hondu Coupe do cilja i trećeg mjesta grupe dovezao je Goran Sikirica-Sike iz riječkog AK „RI autosport“.
KRAINC DOBIO I GRUPU
Krainc je uz „generalku“ koja je ove sezone na domaćim stazama ujedno i Kategorija I turističkih automobila dobio je i grupu H/E1. Očekivano od Bradarića dobar, ne i najbolji rezultat, dok je ugodno iznenadio u snažnom Kraincom rezervnom automobilu sada njegov klupski kolega, mladi i dokazani splitski as, Ante Alduk. Ako nastavi biti će konkurencija i grupe, ali i generalke za svako postolje.
NISU USPJELI
Na listi „odstrela“ našli su se neki iskusni i vrhunski asovi. Spomenimo samo neke – Dejan Dimitrijević (Dubrava) u iznajmljenom Ford escortu RS nekadašnjeg prvaka Borisa Durlena, Maro Franić (Dubrovnik racing) u gotovo uvijek besprijkornom „VW Golfu 4 1.8“, Marijan Rubelj (Klek) u „VW Golfu 2.0“, Mario Barović (Dubrovnik racing) u „Peugeotu 306 2.0“. Kvar do kvara – i nije išlo. Šteta.Sigurno bi postolja bila nešto drugačija. Ovako, treba tražiti drugu sreću – na Malački.
A među odustalima je i jedini Mađar Istvan Kavelz u „BMW E 90 4.0“. Vremenom prve vožnje bio je sedmi, drugu nije dočekao na stazi.
Rezultati
Ukupni poredak: 1. Krainc (Šibenik, Ford Escort RS Cosworth) 3:25,907 minuta ( zbroj 2 vožnje), 2. R. Bradarić (Solin, Opel Vectra ST 2.0) +5,314 sekundi, 3. Alduk (Šibenik, Ford Escort RS Cosworth) +7,556, 4. Muhvić (P.Klepac, Mitsubishi Lancer EVO IX) +8,889, 5. N. Pulić (Dubrovnik racing, Smart Fortwo) +10,076, 6. Majić (Velika Gorica, VW Golf 2.0) +19,319, 7. Tomić (Klek, Škoda Octavia 2.0), 8. Slade (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer EVO X) +21,549, 9. Pavičić (Zanatlija, Opel kadett 2.0) +24,455, 10. Jurišić (RI autosport, Citroen AX 1.6) +26,309;
Prvenstvo Hrvatske – Kategorija I i grupa H/E1 1. Krainc, 2. R. Bradarić, 3. Alduk; grupa N 1. Muhvić, 2. Slade, 3. Marinić (P.Klepac, Honda TypeR 2.0); gupa A/SP 1. I.Pulić (Dubrovnik racing, Citroen C2R2 1.6), 2. Černeka (P.Klepac, Honda Civic 2.0), 3. Sikirica (RI autosport, Honda Civic coupe 1.6); klase: n2 – 1. Đ. Franić (Dubrovnik racing), 2. Vičević (Rijeka), 3. Manenica (Dubrovnik racing); N3 – 1. Marinić, 2. Knego (Dubrovnik racing); N4 – 1. Muhvić, 2. Slade, 3. Kelečić (Dubrava Zagreb); A6 – 1. H. Čikor (Dubrovnbik racing); A7 – 1. I. Pulić, 2. Sikirica; SP12 – 1. Černeka; H14 – 1. Lacmanović (Klek), 2. Jurasić (Istra racing team Pazin), 3. Pleše (Klek); H15 – 1. Jurišić, 2. Vidmar (P.Klepac); H16 – 1. Majić, 2. Tomić, 3. Pavičić; H17 – 1. Ju. Gašpetov (Trogir), 2. Herceg (Pula-Rovinj), 3. Grabović (RI autosport); H24 1. Rožić (Trogir), 2. Stipetić (V. Gorica), 3. Vareško /Pula-Rovinj); E1-11 – 1.Mašić (Dubrovnik racing), 2. Da. Dominko (Dubrava); E1-23 – 1. Krainc, 2. R. Bradarić, 3. Alduk; ekipe 1. AKK Petar Klepac Gerovo 73,5 boda, 2. AK Dubrovnbik racing 72, 3. AK RI autosport 52,5. (mik)
Snimci: Goran Petrović