Rimac Concept One

Rimac Concept One

0 682

Bili smo na hrvatskoj premijeri na Hrvatskom Auto Festivalu!

   Još jedan automobil koji je izložen na Hrvatskom Auto Festivalu je zaokupio našu pažnju. Prvi u Hrvatskoj donosimo ekskluzivne snimke super sportskog elektromobila – Rimac Concept_One!

O ovom automobilu smo puno pisali, praktički sve znate. Mnogi su se prije nekoliko godina smijali Rimčevom zelemom BMW-u na električni pogon misleći kako nikada ništa neće postići, no pažnju svjetske javnosti je itekako okrenuo prema sebi. Zajedno sa svojom ekipom napravio je najbrži sportski elektromobil na svijetu. I to hrvatske proizvodnje!

Ono što također vjerojatno ne znate je kako je Romac Concept_one nakon brojnih svjetskih priznanja dobio i nagradu za najinovativniji superautomobil (Le Mans, 15. lipnja 2012. godine, na Grand Parade of Pilotes of Le Mans 24 Hours), svoju prvu pravu hrvatsku premijeru Rimac Concept_One doživljava upravo sada na Hrvatskom Auto Festivalu, gdje je prvi puta biti službeno prikazan hrvatskoj javnosti.

Kako su nam dana potvrdili i dečki iz Rimac Automobila, njihov Rimac Concept_One je i najbrži sportski elektromobil na svijetu. Pokreću ga četiri elektromotora ukupne snage 1.088 konjskih snaga i 1.600 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 2.8 sekunde do stotke i maksimalnu ograničenu brzinu od 305 kilometara na sat! Brutalno i fantastično!

Sve što želite znati o ovom automobilu, dakle kompletne tehničke karakteristike nalaze se niže (na engleskom, ali je sve jasno). Impresivno, moramo priznati…

Performance
• Power output: 1088 hp
• Torque: 1600 Nm from 0 to 6500 rpm
• Acceleration: 0-100 km/h (0-62 mph) 2,8 seconds
• Range: up to 600 km (realistic range – 500 km)
• Braking distance: 31.5m (100-0 km/h)
• Lateral g-force: 1.4 g
• Efficiency: 140-550 Wh/km
• 40 kW on-board charging
• 100 kW fast DC-charging
• Weight-to-power ratio: 1.79 kg/hp
• Weight distribution: 42% front, 58% rear

Dimensions
• Total length: 4548 mm
• Total width: 1997 mm
• Total height: 1198 mm
• Ground clearance: Rear: 115 mm, Front: 105 mm
• Wheelbase: 2750 mm.
• Dry weight: 1950 kg

Battery-Pack
• Lithium-Iron-Phosphate (LiFePO4) chemistry
• Configuration: 1400 cells – 200 series, 7 parallel
• Voltage: 650V nominal
• Capacity: 91 kWh
• Cooling: Freon (gas) with high-voltage heat pumps
• Milled aluminum and sheet aluminum housing
• Rimac Automobili Active Battery and Thermal Management Systems
• Several layers of redundant safety and protection systems

Chassis
• Carbon fibre monocoque with integrated battery-pack
• Carbon fibre sub-frames (front and rear)
• Carbon fibre crash structure
• Front and rear suspension: Double wishbones, fully adjustable, pushrod operated.
• Electronically adjustable ride height.
• Fully machined aluminum uprights and wishbones
Propulsion System
• Front: Rimac Automobili D-PM-OC-600 – high speed dual permanent magnet oil cooled motors, 600 kW peak, 10.000 RPM, up to 97% efficiency
• Rear: Rimac Automobili D-PM-OC-400 – high speed dual permanent magnet oil cooled motors, 400 kW peak, 10.000 RPM, up to 97% efficiency
• Dry sump lubrication
• Milled aluminum housings
• Reduction gearbox ratio: 3,5

Steering
• Rack and pinion electrically power assisted steering.

Brakes
• Front brakes: Ventilated ceramic discs Ø 390 mm, 36 mm wide.
• 6-piston calipers, power-assisted.
• Rear brakes: Ventilated ceramic discs Ø 380 mm, 34 mm wide.
• 4-piston calipers, power-assisted.
• Up to 800 kW of regen-braking (adjustable)

Safety Systems
• Front and side air-bags
• ABS
• Torque Vectoring with stability function
• Safety disconnect systems in case of crash
• Multiple ECU architecture for monitoring of safety-relevant electronic systems

Body
• Full carbon-fibre body.

Izvor: www.automanija.com