RECHBERGRENNEN, Butorac drugi u klasi, Muhvić deseti, Krainc odustao

RECHBERGRENNEN, Butorac drugi u klasi, Muhvić deseti, Krainc odustao

0 620

Utrkom “39. Int. Rechbergrennen Hill Climb Grand Prix Austria” na stazi Tulwiz-Rechbergdorf dugoj 5.050 metara nastavljeno je ovogodišnje Prvenstvo Europe na brdskim stazama. Među blizu 200 automobilista iz 13 zemalja nastupila su i tri mlada hrvatska vozača.

Izvrstan rezultat ostvario je Riječanin Dino Butorac, mladi vozač AK “Matulji racing” koji je vozeći “Renault formulu 2000″ osvojio deseto mjesto grupe D,E2-SS u jakoj konkurenciji među kojima je čak osam prvoplasiranih ukupnog poretka utrke. Butorac je bio 28. ukupno u “generalci” sportske konkurencije među 148 sudionika ( ostalo su u „historic“ grupama), a u svojoj klasi SS-2000 osvojio je drugo mjesto, svega 193 tisućinke slabijim rezultatom od pobjednika Austrijanca Bernharda Gradischinga (formula Dallara F303). U drugoj je bodovnoj vožnji bio i brži od Austrijanca, ali nedovoljno za pobjedu. Uspjeh Dina Butorca tim je veći jer je ovo bio njegov prvi nastup formulom na brdskim stazama, a ranijih je godina bilježio nastupe formulom kup utrka na kružnim stazama i u turističkoj kategoriji automobila sa „Renault Cliom“ na brdu.

U prestižnom i jakom „Mitsubishi Lanceru EVO IX“ grupe N+3000 prvi je nastup imao Tomislav Muhvić iz Malog Luga u Gorskom kotaru, najbolji hrvatski automobilist 2009. godine kojem je nastup u Austriji bio prvi u „novom dresu“ riječkog Autokluba „M.R.C. Sport“. Osvojio je deseto mjesto klase, ujedno 13. grupe N.

Svojim nastupom nije zadovoljan još jedan mladi riječki as, najbolji hrvatski automobilist 2010. Siniša Krainc, od ove sezone član ogulinskog autokluba “Klek”. Vozeći svoj “Ford Escort RS Cosworth” u mimoilaženju jedne šikane nije imao sreće. “Zakačio” rubni stup guma, poletio zrakom, srećom uspješno aterirao, bez osobnih posljedica, ali i bez nastavka natjecanja u bodovnim vožnjama.

Na drugoj ovogodišnjoj utrci Europskog prvenstva ukupnu je pobjedu ostvario talijanski as Simone Faggioli u prestožnom bolidu “Osella FA 30″ ispred Švicarca Marcela Steinera (Osella Zytec FA 30″ koji je zaostao 4.326 sekundi, a dodatni zaostatak od 248 tisućinki bio je dovoljan za treće mjesto Čeha Milana Svobode (formula Lola T96/50). Pobjednik u turističkoj kategoriji bio je Austrijanac Andreas Marko (Audi A4 STW Quattro)

NO COMMENTS

Leave a Reply