Omiško brdo – Sladi pobjeda svaki dan
Mladi dubrovački as Maro Slade (AK Dubrovnik racing) u Omišu je imao razloga za slavlje i veselje. Ukupni je pobjednik pozivne brdske auto utrke „Omiš 2012.“ što je bodovana za Prvenstvo Regije Jug HAKS-a. Bila je to i utrka – kandidat za upis u kalendar državnog prvenstva u 2013. godini o čemu će presuditi viđenje, dojam i ukupna ocjena promatrača Hrvatskog auto i karting saveza i sportskog direktora za brdske utrke Marina Ferlana.
Nastupilo je 25 vozača uglavnom iz Dalmacije. Izostali su neki asovi poput najavljenog Solinjanina Roberta Bradarića, ali borba mladih asova nije umanjila važnost utrke. U izvrsno pripremljenom „Mitsubishi Lanceru EVO X“ Slade je premoć za pobjedu ostvario tek u drugoj vožnji na stazi „Brnistra“ dugoj 3.330 metara, kada je gotovo sekundu bio brži od najvećeg rivala Petra Dajaka iz AK Ragusa racing za upravljačem robusnog „Audia A4 1.8T Quattro“. Dajak je dobio prvu vožnju, ali ta prednost nije bila dovoljna i za konačnu pobjedu. Njegov skromni zaostatak od svega 251 tisućinku sekunde presudio je konačan poredak. Uvjerljivo treći u ukupnom poretku bio je Mario Barović (Dubrovnik racing) za upravljačem „Peugeota 306 2.0 S16“. Slade je u rezultatima Regije Jug slavio u grupi N, Barović u grupi A/SP, a Dajak preostaloj i najbrojnijoj grupi H/E1. Ekipnu pobjedu i na ovom su natjecanju osvojili ovogodišnji prvaci HAKS-a vozači Autokluba „Dubrovnik racing“ ispred mlade i poletne ekipe Autokluba „Oneum Omiš“ čiji je nastup bio upitan do posljednjeg trenutka iz banalnih razloga gradskih nesuglasica organizatora – mladog gradskog kluba „Omiš Motorsport“ i 30-godišnjeg „Oneuma“. Prevladao je u konačnici razum u korist – vozača.
Organizatori su posebno nagrađivali i sudionike Orvorenog kupa AK Omiš Motorsport u kojem je sudjelovalo 11 vozača, a poredak najboljih preslika je regije – Slade, Dajak, Barović. Četvrti je u ovoj konkurenciji bio legendarni splitski šarmer i višestruki prvak Ozren Granda koji nastupa za AK Matulji racing“ u „Ford Escortu RS Cosworthu“.
Bilo je više kvarova i izlijetanje, srećom bez posljedica po vozače pa tako šestorica vozača nisu okončala nastup.
Rezultati:
Regija Jug HAKS-a – ukupno 1. Slade (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer EVO IX) 4:03,003 minute (zbroj 2 vožnje), 2. Dajak (Ragusa racing, Audi A4 1.8T Quattro) +0,251 sekunde, 3. Barović (Peugeot 306 2.0 S16) +17,216, 4. Knego ( oba Dubrovnik racing, Honda Civic TypeR) +22,065, 5. Nazor (BMW B10 Alpina) +24,112, 6. Križanac (oba Oneum Omiš, Škoda Felicia 1.3) +25,739, 7. Stričević (SAK Split, Fiat Punto GT 1.4) +29,817, 8. Nejašmić (Imota racing, VW Golf I 2.0 16V) +34,334, 9. Pažin (Dubrovnik racing, Alfa Romeo 33 1.5) +35,700, 10. Matković (Imota racing, Opel Kadett C 2.0) +35,756; grupa N 1. Slade, 2. Miličević (Omiš Motorsport); grupa A/SP 1. Barović, 2. Knego, 3. Gavranović (Dubrovnik racing); grupa H/E1 1. Dajak, 2. Nazor, 3. Križanac; ekipno 1. AK Dubrovnik racing 71,5 bod, 2. AK Oneum Omiš 62,5, 3. AK Ragusa racing Mokošica 43,5. (m)