Na treninzima Malačke očekivano najbrži Szasz, Pulić i Butorac
Prva od dvije bodovne utrke započinje u 12 sati, LIVE rezultate pratite ovdje
Na stazi “Malačka” dugoj 5.200 metara u zaleđu Kaštela Sportski autoklub “Split” ovog vikenda organizira međunarodnu utrku “14. Nagrada Malačke – Sv. Dujam 2011.” za Međunarodno regionalno prvenstvo Hrvatske sportskih i povijesnih vozila, državno Prvenstvo Hrvatske, te Prvenstvo Regije Jug HAKS-a (Dalmacija).
Sudjeluje 57 vozača među kojima je mađarski internacionalac Laszo Szas u prestižnoj formuli “Reynard Zytec C1L”. Upravo on, očekivano, na dva je službena treninga vozio najbrže. Bolja u vremenu 2:40,512 minuta bila je druga vožnja. Gotovo šest sekundi slabije vrijeme, ali i slabijom formulom polučio je Niko Pulić (AK Dubrovnik racing) koji na Malački upisuje drugi ovosezonski nastup u formuli “Nissan Coloni”. Sedam dana nakon vrhunske vožnje u Skradinu mladi Riječanin Dino Butorac (Matulji racing) u svojoj formuli “Renault 2000″ bio je sporiji, ovoga puta četiri sekunde iza Pulića. No, usprkos tome, ukoliko vremenske prilike dozvole očekuje se dvoboj Pulić – Butorac.
Siniša Krainc (Klek Ogulin) uz Dejana Dimitrijevića (Dobrava) dobio je još jednog konkurenta za vrh kategorije I turističkih automobila. Na domaćoj se stazi pojavio izuzetni solinski as, do prije dvije godine državni prvak Robert Bradarić (Vauxhall Vectra 2.0) i odmah bio “uz bok” Kraincu sa odmakom od nepune dvije sekunde. Državni prvak grupe A Sebastijan Čepar (M.R.C. Sport) propustio je prvu utrku. Saznajemo bilo je to zbog tehničkih problema pripreme njegova automobila, a na Malački je sekundom boljim rezultatom odmah pokazao mladom Puliću, Ivanu, „tko je gazda u kući“ – mislimo u grupi A. No, da Ivan ove sezone ozbiljno misli potvrđuje i dobrim vožnjama na Malački. Niz je još međusobnih dvoboja, ali odlučuje se u nedjelju od 12 sati kada starta prva od dvije bodovne vožnje.
Rezultati treninga: 1. Szasz (Mađarska, Reynard Zytec C1L) 2:40,512, 2. N. Pulić (Dubrovnik racing, NIssan Coloni) +5,727, 3. Butorac (Matulji racing, formula Renault 2000) +9,812, 4. B. Radić (Šibenik, formula VW 2002) +13,604, 5. Krainc (Klek Ogulin) +14,433, 6. R. Bradarić (Solin, Vauyhall Vectra 2.0) +16,279, 7. Dimitrijević (Dubrava, VW Golf IV V6) +17,018, 8. Slade (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer EVO X) +27,242, 9. Čepar (M.R.C. Sport Rijeka, Honda Civic TypeR) +28,714, 10. I. Pulić (Dubrovnik racing, Citroen C2 1.6) + 29,688,….