Močibob najuspiješniji na klizalištu
Foto: Miroslav Krpan
Na posljednjoj kronometar utrci sezone, koju je na kišom natopljenom “Motodromu Poreč” u Taru organizirao Autoklub “Skok racing” neočekivanu pobjedu ostvario je porečki automobilist Denis Močibob (AK Zrinski Čabar), ostavivši daleko iza leđa glavne favorite Kopajtića, Milokanovića, Vidmara i ostale . Iako je riječ o talentiranom i vrlo iskusnom vozaču, recept njegove pobjede bio je, uz točne i dobro odmjerene vožnje, adekvatne trkaće kišne gume u kombinaciji s „mekanom“ Citroen Xsarom VTS.
– Stigao sam na utrku s običnim gumama, no kako kiša nije prestajala, javio sam prijateljima da mi dovezu natjecateljske kišne gume. Već na treningu sam uvidio da mogu biti među bržima u poretku, no iskreno, malo sam se iznenadio pobjedom u generalci. Inače, tek nedavno sam kupio ovaj automobil. Njime planiram nastupati na kronometar utrkama dogodine, stoga smo započeli na najbolji mogući način – ističe Močibob.
Popularni „Raketa“ bio je brži od Tomislava Muhvića (AK “M.R.C. Sport” Rijeka), mladog brdskog i reli vozača koji je u Taru imao svoj premijerni kronometar nastup. U “Peugeotu 106” stigao je do drugog mjesta generalke, ujedno i drugog u klasi 5, dok je treće mjesto ukupnog poretka pripalo Ivici Popoviću (AK Skok racing), koji je u Autobianchiju debelo „namazao“ ostatak konkurencije klase 4.
Neumorna kiša uporno je otežavala nastup čak 48 natjecatelja u tri različite bodovne konkurencije – Kupa Hrvatske, Prvenstva Regije Zapad HAKS-a i Prvenstva Istarske rivijere. Zbog vrlo skliske kratke karting staze zabilježena su česta izlijetanjai brojne automobilističke piruete, na sreću sve bez većih posljedica za lim.
U poretku klasa hrvatskog Kupa među 34 sudionika „peticom“ su dominirali Močibob i Muhvić, dok je treći završio izvrsni Marko Gebauer (AK Opatija). Pobjednik Kupa Hrvatske Dejan Kopajtić (AK Rijeka) završio je tek na četvrtom mjestu, dok je Marino Milokanović (AK Skok racing) završio peti ispred Zorana Vidmara (AK Buzet autosport) i time osigurao ukupno drugo mjesto. Njihovi iznimno snažni automobili bili su ipak slabiji od kiše na kojoj jednostavno nisu imali kontrole.
U dizelskoj klasi slavio je Zoran Vlahović (AK Pula-Rovinj) u Renault Cliju dCi ispred Gorana Crnkovića (AK RI autosport) u Škodi Fabiji RS kojem je to bilo dovoljno za dvostruki naslov pobjednika klase Kupa Hrvatske i regionalnog prvenstva.
Rezultati – Kup Hrvatske: ukupno 1. Močibob (Zrinski Čabar, Citroen Xara 2.0) 3:01,260 minuta, 2. Muhvić (M.R.C. Sport Rijeka) +1,207 sekundi, 3. Popović (Skok racing Brtonigla, Autobianchi A112) +11,770, 3. Gebauer (Opatija, Peugeot 106) +11,860, 5. Kopajtić (Rijeka, Zastava Yugo) +14,334, 6. M. Milokanović (Ford Fiesta ST) +19,085, 7. T. Malinarich (oba Skok racing, VW Polo 1.8) +20,281, 8. Vidmar (Buzet Autosport, Zastava Yugo) + 24,309, 9. Vlahović (Pula-Rovinj, Renault Clio Dci) +27,733, 10. Petrić (Rijeka, Peugeot 207) +29,225; klase serija do 1200 ccm 1. Ilinić (Matulji racing), 2. Drušković (Buzet as), 3. Ladavac ( Istra racing team Pazin); do 1600 ccm 1. Starčić (Skok racing), 2. Ivančić, 3. Grubiša ( oba IRT Pazin); preko 1600 ccm 1. Malinarich (Skok racing), 2. Petrić (Rijeka), 3. Milanović (IRT); sport do 1400 ccm 1. Popović, 2. D. Milokanović (oba Skok racing), 3. Jurasić (IRT); preko 1400 ccm 1. Močibob , 2. Muhvić, 3. Gebauer; klasa “diesel” 1. Vlahović (Pula-Rovinj), 2. Crnković (RI Autosport), 3. Ilić (Pula-Rovinj); juniori 1. Gebauer, 2. Malinarich, 3. Starčić; vozačice 1. Peruško (Pula-Rovinj); ekipe 1. AK Skok racing Brtonigla 60 bodova, 2. AK Pula-Rovinj 40, 3. AK Istra racing team Pazin 39. (m)