Močibob najbrži na klizalištu

Močibob najbrži na klizalištu

0 813

Foto: K.Tadijić

Na kišom natopljenom tarskom “Motodromu Poreč” Autoklub “Skok racing” organizirao je posljednju kronometar utrku sezone, na kojoj je gotovo neočekivano slavio porečki automobilist Denis Močibob (AK Zrinski Čabar). Daleko iza sebe u rezultatima ostavio je glavne favorite Kopajtića, Milokanovića, Vidmara i ostale . Riječ je ipak o talentiranom i vrlo iskusnom vozaču čiji je recept pobjede bio , uz točne i dobro odmjerene vožnje, adekvatne trkaće kišne gume u kombinaciji s „mekanom“ Citroen Xsarom VTS.

– Stigao sam na utrku s običnim gumama, no kako kiša nije prestajala, javio sam prijateljima da mi dovezu natjecateljske kišne gume. Već na treningu sam uvidio da mogu biti među bržima u poretku, no iskreno, malo sam se iznenadio pobjedom u generalci. Inače, tek nedavno sam kupio ovaj automobil. Njime planiram nastupati na kronometar utrkama dogodine, stoga smo započeli na najbolji mogući način – sa zadovoljstvom je po održanom natjecanju kazivao Močibob.

Popularni „Raketa“ bio je brži od Tomislava Muhvića (AK “M.R.C. Sport” Rijeka), mladog brdskog i reli vozača koji je u Taru imao svoj premijerni kronometar nastup, ali je i jedini bio dostojan konkurent pobjedniku ostvarivši u drugoj vožnji bolje vrijeme, no nedostatno za konačnu pobjedu. U “Peugeotu 106” stigao je do drugog mjesta generalke, ujedno i drugog u klasi 5, dok je treće mjesto ukupnog poretka pripalo Ivici Popoviću (AK Skok racing), koji je u Autobianchiju debelo „namazao“ ostatak konkurencije klase 4.

Neumorna kiša uporno je otežavala nastup čak 48 natjecatelja u tri različite bodovne konkurencije – Kupa Hrvatske, Prvenstva Regije Zapad HAKS-a i Prvenstva Istarske rivijere. Zbog vrlo skliske kratke karting staze zabilježena su česta izlijetanjai brojne automobilističke piruete, na sreću sve bez većih posljedica za lim. Među najzabavnijim bio je Suzuki Swift kojim su upravljali Zagrepčani Damir Petrović i Marko Črljenko (oba AK Delta Timing). Oni su publici očito prezentirali na koje se sve načine može izletjeti sa staze, a da pritom nisu niti oštetili vozilo. Upravo zbog ovakvih situacija, vodstvo utrke dozvoljavalo je jedan po jedan nastup na stazi (u normalnim uvjetima voze i tri vozača istovremeno, s razmakom od pola kruga), a kako se time odužila utrka, a vremenski uvjeti dodatno pogoršali, odlučeno je da će utrka završiti nakon dvije od predviđenih tri vožnji, što je naišlo na apsolutno odobravanje sudionika i brojne publike.

U poretku klasa hrvatskog Kupa među 34 sudionika „peticom“ su dominirali Močibob i Muhvić, dok je treći završio izvrsni Marko Gebauer (AK Opatija). Pobjednik Kupa Hrvatske Dejan Kopajtić (AK Rijeka) završio je tek na četvrtom mjestu, dok je Marino Milokanović (AK Skok racing) završio peti ispred Zorana Vidmara (AK Buzet autosport) i time osigurao ukupno drugo mjesto. Njihovi iznimno snažni automobili bili su ipak slabiji od kiše na kojoj jednostavno nisu imali kontrole.

Potpuni obrat dogodio se i u klasi 3 (serijska vozila preko 1600 ccm) u kojoj je prvi put slavio Toni Malinarich (AK Skok racing) za upravljačem VW Pola GTI, ispred ove sezone nedostižnog Marina Petrića (AK Rijeka) i Dorijana Milanovića (AK Istra racing team Pazin) koji je u jednom trenutku imao bliski susret sa zaštitnim gumama uz stazu.

Različite „piruete“, vježbe parkiranja u gume i ostale vratolomije, na nesreću nekontrolirane, izvodili su Peugeotisti iz klase 2 – Albert Ivančić (AK Istra racing team) i njegov klupski kolega Sandi Jugovac. Njihovu međusobnu borbu za naslov klase bolje je iskoristio mladi Denis Starčić (AK Skok racing) odnijevši svoju prvu pobjedu, dok je Ivančić s izborenim drugim mjestom skinuo Jugovca s najviše stepenice, na kojoj Porečan samuje posljednjih nekoliko sezona.

Još jednu pobjedu upisao je Leo Ilinić (AK Matulji Racing) u najmanjoj klasi 1 (serijska vozila do 1.200 ccm) i time osigurao naslov pobjednika u Kupu Hrvatske. Za upravljačem Fiata Uno, vozeći atraktivno uz pomoć ručne kočnice, Ilinić je bio brži od Denija Druškovića (AK Buzet Autosport) i legendarnog Darka Ladavca (AK Istra racing team Pazin) koji je u Taru nastupio u anemičnom Fiatu Cinquecento, dok je svog Peugeota 106 prepustio desetoplasiranom Marku Jugovcu u klasi 4.

U dizelskoj klasi slavio je Zoran Vlahović (AK Pula-Rovinj) u Renault Cliju dCi ispred Gorana Crnkovića (AK RI autosport) u Škodi Fabiji RS kojem je to bilo dovoljno za dvostruki naslov pobjednika klase Kupa Hrvatske i regionalnog prvenstva.

Rezultati – Kup Hrvatske: ukupno 1. Močibob (Zrinski Čabar, Citroen Xara 2.0) 3:01,260 minuta, 2. Muhvić (M.R.C. Sport Rijeka) +1,207 sekundi, 3. Popović (Skok racing Brtonigla, Autobianchi A112) +11,770, 3. Gebauer (Opatija, Peugeot 106) +11,860, 5. Kopajtić (Rijeka, Zastava Yugo) +14,334, 6. M. Milokanović (Ford Fiesta ST) +19,085, 7. T. Malinarich (oba Skok racing, VW Polo 1.8) +20,281, 8. Vidmar (Buzet Autosport, Zastava Yugo) + 24,309, 9. Vlahović (Pula-Rovinj, Renault Clio Dci) +27,733, 10. Petrić (Rijeka, Peugeot 207) +29,225; klase serija do 1200 ccm 1. Ilinić (Matulji racing), 2. Drušković (Buzet as), 3. Ladavac ( Istra racing team Pazin); do 1600 ccm 1. Starčić (Skok racing), 2. Ivančić, 3. Grubiša ( oba IRT Pazin); preko 1600 ccm 1. Malinarich (Skok racing), 2. Petrić (Rijeka), 3. Milanović (IRT); sport do 1400 ccm 1. Popović, 2. D. Milokanović (oba Skok racing), 3. Jurasić (IRT); preko 1400 ccm 1. Močibob , 2. Muhvić, 3. Gebauer; klasa “diesel” 1. Vlahović (Pula-Rovinj), 2. Crnković (RI Autosport), 3. Ilić (Pula-Rovinj); juniori 1. Gebauer, 2. Malinarich, 3. Starčić; vozačice 1. Peruško (Pula-Rovinj); ekipe 1. AK Skok racing Brtonigla 60 bodova, 2. AK Pula-Rovinj 40, 3. AK Istra racing team Pazin 39.

Snimci: K. Tadijić, M. Krpan