Mađar Szasz osvojio Skradin, Pulić i Krainc najbrži u PH

Mađar Szasz osvojio Skradin, Pulić i Krainc najbrži u PH

0 719

Mađarski automobilist Laszlo Szasz u formuli “Reynard Zytec C1L” pobjednik je ” 5. nagrade Grada Skradina 2011.”prve ovosezonske brdske auto utrke što je na stazi dugoj 3.387 metara održana u dobroj organizaciji šibenskog Autokluba “Mihovil”. Szasz je u konkurenciji 79 vozača iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije i Mađarske bilo klasa za sebe. U obje bodovne vožnje ostvario je najbolja vremena i na kraju zasluženo slavio ukupnom pobjedom uz prednost od 8,218 sekundi ispred drugoplasiranog, ujedno najuspješnijeg domaćeg vozača trofejnog dubrovačkog asa Nike Pulića (Dubrovnik racing koji je nastupio u formuli “Dallara F393″. No, Puliću je do pobjede kategorije II sportskih vozila domaćeg prvenstva veliki rival bio mladi riječki automobilist Dino Butorac (Matulji racing), prošlogodišnji državni prvak grupe N koji je ove sezone prešao u sportsku kategoriju. Poslije nedavnog nastupa u Austriji ovo mu je bio tek drugi nastup u formuli “Renault 2000″ na brdskim stazama, a unatrag nekoliko sezona vozio je kup utrke F2000 na kružnim stazama širom Europe. Butorac je vozio izvrsno, upisivao zaostatak tek sekundu iza Pulića i tako najavio žestoku borbu već na otvorenju sezone. U pojedinim je trenucima vozio izuzetno riskantno, ali utrku uspješno okončao na trećem mjestu “generalke”.

Još jedan mladi riječki automobilist, prošle sezone najuspješniji hrvatski vozač Siniša Krainc (Klek Ogulin) upisao je prvu pobjedu na putu obrane naslova najboljega. U ukupnom poretku bio je sedmi iza šest vozača formula i svojim “Ford Escortom RS Cosworthom” ostvario pobjedu kategorije I (turistička vozila) i grupe H/E1 ispred ove sezone zasigurno najvećeg mu rivala Zagrepčanina Dejana Dimitrijevića čiji je zaostatak u dvije vožnje bio nepune tri sekunde.

Otvorenje sezone proteklo je u izvrsnom ozračju, utrke su tekle bez problema, a do cilja je stiglo 66 vozila. Utrka je bodovana za Međunarodno regionalno Prvenstvo Hrvatske, Državno prvenstvo Hrvatske, Prvenstvo povijesnih automobila, Prvenstvo Regije Jug HAKS-a (Dalmacija), ali i za Šampionat Bosne i Hercegovine.

Rezultati – ukupni poredak 1. Szasz (Mađarska, Reynard Zytec C1L) 3:06,230 minuta, 2. N. Pulić (Dubrovnik racing, formula Dallara F393) +8,218 sekunda, 3. Butorac (Matulji racing, formula Renault 2000) +10,405, 4. Smrdelj (Slovenija, formula Lola F-3000) +17,128, 5. Radić (Šibenik, formula VW 2002) +18,741, 6. Miljević (Bosna i Hercegovina, formula Nissan Coloni) +23,027, 7. Krainc (Klek Ogulin, Ford escort RS Cosworth) +24,772, 8. Dimitrijević (Dubrava, VW Golf IV V6) +27,540, 9. Hota (BiH, Lancia Delta FF Integrale EVO) +38,279, 10. Majić (Klek, VW Golf GTI 2.0 16v) +39,331.

Prvenstvo Hrvatske – kategorija I (turistička) i grupa H/E1 1. Krainc, 2. Dimitrijević, 3. Majić; kategorija II (sport) i klasa E19 1. N. Pulić, 2. Butorac, 3. Radić; grupa N 1. Vičević (Rijeka), 2. Barović , 3. Knego ( oba Dubrovnik racing); A/SP 1. Ivan Pulić (Dubrovnik racing), 2. Černeka (Buzet autosport), 3. Alduk (Šibenik); klasa N1 1. E. Prodan (Zrinski Čabar), 2. Šetić (IRT Pazin); N2 1. Vičević, 2. Knego, 3. Manenica (Dubrovnik racing); N3 1. Barović, 2. Stefanović (Klek); A6 1. Alduk, 2. Gojanović (SAK Split), 3. Seccareccia (Opatija); A7 1. I. Pulić, 2. Lubura (Ragusa racing Mokošica); A9 1. Knez (Dubrovnik racing); H14 1. Delmoro (Pula-Rovinj), 2. Makelja (Ragusa); H15 1. Jaranović, 2. Jurišić (oba RI autosport), 3. Milković (Ragusa); H16 1. Majić, 2. Tomić, 3. Rubelj (svi Klek); H17 1. Dimitrijević, 2. Alejbeg (Split Motorsport), 3. Herceg (Pula-Rovinj); H18 1. Krainc, 2. Slade (Dubrovnik racing), 3. Grčić (Buzet as); H24 1. M. Franić (Bubrovnik racing), 2. Brozinić (Klek); SP12 1. Černeka, 2. Gavranović (Dubrovnik racing); E1-11 1. Marinić (Pula-Rovinj); klasa 21 (Felicia-Fabia) 1. Belamarić (Šibenik), 2. Rožić, 3. T. Goleš (oba Trogir); Povijesna vozila klasa C2 1. Sigurnjak (Matulji racing), 2. Alić (Zanatlija Zagreb).

Foto: Facebook

NO COMMENTS

Leave a Reply