Krainc! A tko drugi?
Riječanin Siniša Krainc, vozač Autokluba „Šibenik“ ukupni je pobjednik „12. Nagrade Grada Čabra – Ogulin 2012.“, međunarodne brdske auto utrke održane na stazi Klek nadomak Ogulina. U vrhunski pripremljenom „Ford Escort RS Cosworthu“, u konkurenciji 43 vozača Krainc, je poslije dvije bodovne vožnje ostvario ukupnu prednost od 6,333 sekunde ispred najvećeg rivala Solinjanina Roberta Bradarića za upravljačem „Vauxhall Vectre“. Krainc je u prvoj vožnji ostvario i najbolje vrijeme utrke 1:57,432 minute na stazi dugoj 4.300 metara. Treća pozicija pripala je mladom goranskom automobilistu Tomislavu Muhviću iz AKK „Petar Klepac“ Gerovo koji je poslije prve vožnje bio čak na drugoj poziciji. Muhvić je za upravljačem „Mitsubishi Lancera EVO IX“ ovim rezultatom ujedno pobjednik grupe N bodovanja za Međunarodno regionalno prvenstvo Hrvatske i Državno prvenstvo Hrvatske, ali i ukupni pobjednik za Prvenstvo Auto i karting lige Zapad koja obuhvaća klubove Istre, Kvarnera i Gorskog kotara. Na Kleku je poslije Skradina ponovo startao jedan od vozača koji uvijek može biti u samom vrhu. Zagrepčanin Dejan Dimitrijević (AK Dubrava) sa dvije gotovo identične vožnje pokazao je mogućnosti svog robusnog Golfa koji će „kad naraste“ biti auto za pobjede. Dimitijević to može i zna, a sadašnji posjednici pobjedničkih postolja dobiti će ravnopravnog takmaca. Završetak sezone, kasnoljetni i ranojesenji zagorsko-istarsko-dubrovački ciklus PH biti će krajnje zanimljiv.
JURIŠIĆ KOPAJTIĆU „VRATIO“ ZA UČKU
Očekivana zanimljiva borba vodila se između riječkih automobilista Maria Jurišića (RI autosport) i Dejana Kopajtića (Rijeka) u klasi H15Bio je to nastavak njihova nedavnog ogleda s Učke koji je pripao Kopajtiću. No, sa Kleka se na kraju pobjednički spustio Mario Jurišić u „Citroenu AX“ kojim ga slijedeća dva vikenda očekuju ogledi na dvije njemačke staze u okviru FIA EHC Europskog brdskog kupa čiji je sudionik ove sezone. Prva je vožnja pripala Kopajtiću (Yugo) sa prednošću od 110 tisućinki sekunde, dok je druga u vremenu 2:08,294 minute bila uspješnija za Jurišića uz pobjedonosnu prednost od 232 tisućinke.
Izostankom Ivana Pulića (Dubrovnik racing) zbog nastupa u Renault cupu na krugu u Misanu put pobjede grupe A bio je otvoren prošlogodišnjem prvaku grupe N Igoru Vičeviću (Rijeka) u „Hondi Civic TypeR“, dok su vozači Autokluba „Dubrovnik racing“ novom pobjedom učvrstili vodeću poziciju PH u konkurenciji ekipa. Utrku na Klek organizirali su Autoklub „Zrinski“ iz Čabra uz suorganizaciju ogulinskog AK „Klek“ i riječkog AK „Ina Millennium“. Uvjeti su bili idealni, kiša srećom po mnoge nije pala iako su kapi „visile“ iznad staze, poneko izlijetanje zaposlilo je limare i mehaničare. Na žalost izostala su neka znana imena ( Vlah, Granda), ali i najavljeni ino gost – adut domaćina Tripo Ivović. Ovo mu je bila prigoda da oproba „ svoju domaću“ (klupsku) stazu. Šteta.
MUHVIĆU GENERALKA LIGE ZAPAD
Ogulinska ( čabarska ) utrka jedna je od brdskih utrka u kalendaru Prvenstva Auto i karting lige Zapad. Tomislavu Muhviću pripala je generalka, drugi je bio domaći adut Bojan Tomić (Škoda Octavia) iz ogulinskog „Kleka“, dok je treći bio još jednim izvrsnim rezultatom ( šesti ukupnog poretka utrke ) i poslije Učke Marino Matijašić (VW Golf) iz AK „Opatija“. Uz Muhvića (N) i Vičevića (A) pobjedu grupe H/E1 upisao je državni prvak Bojan Tomić.
40 dana odmora je pred vozačima „brda“. Pravi godišnji u godini opće besparice. Tko bliži moru biti će „buć“ u Jadran, neki i na ponekoj obližnjoj rijeci, ali možda budu i noge „u lavoru“. Voda je voda, sunce je sunce, a brzine su brzine. I prvim vikendom rujna opet uzbrdo od Pila do Hunjke. U zaleđu Zagreba. Rijetki će i u kolovozu upisati poneki, ali inozemni nastup. O njima priča u svoje vrijeme.
Rezultati:
Ukupni poredak 1. Krainc (Šibenik, Ford Escort RS Cosworth) 3:55,727 minuta (zbroj vremena dvije vožnje), 2. R. Bradarić (Solin, Vauxhall Vectra) +6,333 sekunde, 3. Muhvić (Petar Klepac Gerovo, Mitsubishi Lancer EVO IX) +7,204, 4. Dimitrijević (Dubrava, VW Golf) +13,164, 5. Tomić (Klek Ogulin, Škoda Octavia) +17,379, 6. Matijašić (Opatija )VW Golf) +22,469, 7. Jurišić (RI autosport, Citroen AX) +23,799, 8. Kopajtić (Rijeka, Zastava Yugo) +23,921, 9. Slade (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer EVO X) +26,049, 10. Al. Vencl (Pula-Rovinj, Yugo 55) +28,996.
Prvenstvo Hrvatske – grupa N 1. Muhvić, 2. Slade, 3. Marinić (P.Klepac); grupa A/SP 1. Vičević (Rijeka), 2. H. Čikor (Dubrovnik racing), 3. Černeka (P.Klepac); grupa H/E1 1. Krainc, 2. R. Bradarić, 3. Dimitrijević; klase: N2 1. Đ.Franić (Dubrovnik racing); N3 1.Marinić; N4 1. Muhvić, 2. Slade, 3. Grabović (RI autosport); A6 1. H. Čikor, 2. Batalić (Oneum Omiš); A7 1. Vičević; SP12 1. Černeka, 2. Barović (Dubrovnik racing); H14 1. Jurasić (Istra racing team Pazin), 2. Lacmanović, 3. Pleše (oba Klek Ogulin); H15 1. Jurišić, 2. Kopajtić, 3. A. Vencl; H16 1. Tomić, 2. Matijašić, 3. Majić (Velika Gorica); H17 1. Herceg (Pula-Rovinj), 2. Ju. Gašperov (Trogir); H24 1. M. Franić (Dubrovnik racing), 2. Rožić (Trogir); E1-11 1.Mašić (Dubrovnik racing); E1-23 1. Krainc, 2. R. Bradarić, 3. Dimitrijević; klasa 21 1. Sušić (Ragusa racing), 2. Šams (Stubaki), 3. Krajcar (Opatija); Povijesna vozila 1. Sigurnjak (Matulji racing), 2. Mandić (Zanatlija Zagreb); ekipe 1. AK Dubrovnik racing 70 bodova, 2. AKK Petar Klepac Gerovo 60, 3. AK Klek Ogulin 54.
Prvenstvo Auto i karting lige Zapad – ukupno 1. Muhvić, 2. Tomić, 3. Matijašić; grupa N 1. Muhvić, 2. Marinić, 3. Grabović (RI autosport, Mitsubishi Lancer EVO IX); grupa A(SP 1. Vićević, 2. Černeka; grupa H/E1 1. Tomić, 2. Matijašić, 3. Jurišić.(m)