ISTVAN KAVECZ UKUPNI POBJEDNIK

ISTVAN KAVECZ UKUPNI POBJEDNIK

0 1599

Na slici: Istvan Kavecz

Auto karting kluba „Petar Klepac“ iz Malog Luga, izuzetnom je organizacijom u vrhunskom oktanskom ozračju, na stazi Smrečje-Tršće realizirao međunarodnu brdsku auto utrku „RZ Motorsport-Čabar 2015.“, četvrtu ovosezonsku bodovnu utrku Prvenstva Republike Hrvatske. Pokrovitelji su bili Primorsko-goranska županija, Grad Čabar i RZ Motorsport, a glavni sponzor Ina Industrija nafte d.d. Medijski pokrovitelji manifestacije bili su TV Auto magazin, Novi list i www.riautosport.hr.

Ukupno je sudjelovalo 77 vozača iz pet europskih zemalja, među kojima uz 50 za bodove državnog prvenstva, gosti iz Italije, Slovenije, Austrije i Češke borili su se za Nagradu organizatora.

Na vrhunski pripremljenoj stazi dugoj 4.900 metara do posljednjih sekundi vodila se borba za pobjedničko postolje ukupnog poretka kategorije I turističkih automobila. Subotnji trening samo nakratko u tri navrata dijelove staze namočila je prolazna kiša, ali dvodnevno „prženje“ kako vozača tako i ljubitelja brzina uz stazu na više od 37 stupnjeva u srcu Gorskog kotara nije omelo zanimljive borbe za pobjednike brojnih klasa i skupina.

Prigodna svečanost uoči starta prve vožnje otvorena je himnom Republike Hrvatske koju je otpjevao Ravnogorac Mateo Resman finalist HRT-ovog „The voice“. Pozdravne riječi uputili su predsjednica Organizacijskog odbora i AKK Petar Klepac Jelena Muhvić, predstavnik glavnog sponzora INA Industrija nafte d.d. Zoran Obradović i gradonačelnik Čabra Kristijan Rajšel, da bi utrku u ime glavnog pokrovitelja Primorsko-goranske županije proglasio otvorenom zamjenik župana Petar Mamula predajući startnu zastavu RH direktoru utrke Leu Crviću.

GLAVNA SPONZORSKA NAGRADA OPET HRVOJU ČIKORU

Prošle godine uvedenim običajem, nagradnom igrom za sve vozače-sudionike utrke organizator je upotpunio dvodnevni program i „zasladio“ završnicu. Svi su startni brojevi bili u bubnju za 20 sponzorskih nagrada koje su osigurali partneri RZ Motorsport, FM Autocentar i Stolli Racing. Da bi vozač čiji je broj izvučen i dobio nagradu morao je biti prisutan izvlačenju. Zanimljivost je da je i ove godine u „kolu sreće“ glavnu nagradu dobio prošlogodišnji dobitnik „gospar“ Hrvoje Čikor ponijevši sa sobom u Dubrovnik 4 nove gume. Bilo kako bilo ne da su dobri na stazi, Dubrovčani imaju sreće i u „lutriji“. Koga sreća mazi, mazi.

VARLJEN TREĆI, KRAINC ZADRŽAO LIDERSKU POZICIJU PH

Mađar Istvan Kavecz u „dresu“ Autokluba Dubrovnik racing imao je svoj dan. U vrhunski pripremljenom BMW E90 prvu je vožnju „odradio“ za 3:09,811 minuta stekavši prednost od 1,690 sekundi ispred prošlogodišnjeg pobjednika i vodećeg u državnom prvenstvu riječkog asa Siniše Krainca (AK Rijeka). Neznatno više od četiri sekunde za vodećim u prvoj je vožnji zaostao lider domaćina Tomislav Muhvić, dok je ugodno iznenađenje priredio na svoj rođendan matuljski automobilist Đani Varljen, član AKK Šibenik vozeći Hondu Civic TypeR grupe A 3:15,683 minuta,što je bilo četvrto vrijeme. Rasplet za pobjedničko postolje očekivan je upravo među spomenutom četvorkom. No, drugu vožnju, izlijetanjem u zaštitne balvane uz stazu neposredno pred ciljem nije okončao Muhvić srećom bez posljedice po sebe. Mađar je i drugu vožnju odvezao sa stilom nepunu sekundu slabije od prve, dok je Krainc ostao u okvirima prvog vremena. Bila je to potvrda pozicija 1 i 2, a treću je i drugom dobrom vožnjom unutar Kategorije I PH zaključio slavljenik Varljen. Varljen je osvojio grupu A, Kavecz grupu E1, a Zagrepčanin Damir Mašić grupu N. Ekipno neupitna još jedna pobjeda brojne ekipe AK Dubrovnik racing ispred AK Rijeka, a treća ovog puta mlada ekipa Autokluba Solin za koju su nastupila čak šestorica vozača. Očekivana pobjeda u PH Povijesnih vozila i ovog puta ide Mladenu Sigurnjaku (AK Učka Sport), a AKK Zanatlija Zagreb zahvaljujući dobroj vožnji Ivana Smoleka.

ODLUČILO 46 TISUĆINKI SEKUNDE

Za Nagradu organizatora Kavecz je imao žestokog rivala u Slovencu Milanu Bubniču u robusnoj Lancia Delta Integrale koji je odvezao najbolje vrijeme druge vožnje 3:08,399 minuta i stigao do Mađara na samo 46 tisućinki ukupnog zaostatka. Uz unikatne i originalne suvenir pehare od drva posebno su nagrađeni Slovenac Vladimir Stankovič za najbolje vrijeme manifestacije u formuli Coloni F3 vozeći 3:08,216 minuta, te jedina vozačica Čehinja Taus Kerstin (Subaru Impreza WRX grupe N).

U grupama najuspješni su bili: grupa N 1. Michele Buiatti (Italija, Mitsubishi Lancer), 2.Damir Mašić (Austrija, Mitsubishi Lancer Evo IX), 3.Peter Marc (Slovenija, Mitsubishi Lancer Evo IX); grupa A 1. Đani Varljen (Hrvatska, Honda Civic TypeR), 2.Laszlo Hernady (Hrvatska, Mitsubishi Lancer Evo VIII), 3.Juraj Puškar (Hrvatska, Mitsubishi Lancer EVO VIII); ukupni poredak i grupa E1 1.Istvan Kavecz (Hrvatska, BMW E90), 2. Milan Bubnič (Slovenija, Lancia Delta Integrale), 3.Siniša Krainc (Hrvatska, Ford Escort RS Cosworth).

Rezultati:

Prvenstvo Hrvatske: Kategorija I – ukupno 1. Kavecz (AK Dubrovnik racing, BMW E90) 6.20,497 minuta (zbroj vremena 2 vožnje), 2. Krainc (AK Rijeka, Ford escort RS Cosworth) +2,644 sekunde, 3.Varljen (AKK Šibenik, Honda Civic TypeR) +12,645, 4. Mašić (Austrija, Mitsubishi Lancer Evo IX) +13,633, 5. Hernady (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer Evo VIII) +15,122, 6.Kopajtić (Rijeka, Zastava Yugo) +22,358, 7.Puškar (Zagreb Racing Team, Mitsubishi Lancer Evo VIII) +27,736, 8.Stefanović (Velika Gorica, Renault Clio) +32,203, 9.M.Franić (Dubrovnik racing, VW Golf I) +35,879, 10.Ćoza (Rijeka, Citroen C2) +37,386;

Grupa N 1.Mašić, 2.Čikor (Honda Civic), 3.Knego (oba Dubrovnik racing, Honda Civic TypeR); grupa A 1.Varljen, 2. Hernady, 3.Puškar; grupa E1 1.Kavecz, 2.Krainc, 3.Kopajtić; Klase: N2 1.Čikor, 2.Vičević (Rijaka), 3.Đ.Franić (Dubrovnik racing); N3 1.Knego, 2.Latinović (Delta Sport Zagreb); N4 1.Mašić; A6 1.Katić (Opatija Motorsport), 2.Barović (Župa Dubrovačka), 3.Bekavac (Solin); A7. 1.Ćoza, 2. Pavičić (Petar Klepac Gerovo); A8 1.Varljen; A9 1.Hernady, 2.Puškar; E1-11 1.Bekavac (Solin), 2.Đajić (Ragusa racing), 3.Milković (Dubrovnik racing); E1-14 1.P.Vivoda (Buzet Autosport), 2.Križanac (Solin); E1-15 1.Krota (Buzet Autosport), 2.Barić (RTZ), 3.Batalić (Solin); E1-16 1.Kopajtić, 2.Jurišić (RI autosport), 3.Majić (Velika Gorica); E1-17 1.Stefanović, 2. M.Franić, 3.Herceg (P.Klepac); E1-23 1.Kavecz, 2.Krainc, 3. Krišto (RI autosport); ekipe 1. AK Dubrovnik racing 74 boda, 2.AK Rijeka 67, 3.AK Solin 52,5 bodova; timovi 1. Ina Ultra racing team (Knego, M.Franić, Đ.Franić).

PH Povijesna vozila-ukupno 1. Sigurnjak (Učka sport, VW Golf) 7.18,650 minuta, 2.Smolek (AKK Zanatlija Zagreb,Fiat Abarth) +1:06,656 minuta, 3.Jurić (Buzet, Foat 1100 R); ekipe 1. AKK Zanatlija 28 bodova, 2.AK Buzet 21, 3.AK Učka Sport 20.

(mk)

Snimci: M.Krpan