GHD LUČINE 2012.

GHD LUČINE 2012.

0 558

MUHVIĆ NA +0,66 SEKUNDE

Ljeto je. Sezona u zenitu. Za zemlje na moru – turizam. Ljetni ! Naši susjedi imaju malo mora, pa zato oktanski misle i ljeti. Zima je njihov zakon. Snijeg. A do tada okrenimo se na protekli vikend i još jednu u nizu međunarodnih brdskih auto utrka u susjeda Slovenaca.

Hrabrom trojkom bili smo zastupljeni i mi – hrvatski automobilizam ponosno su predstavljali, slijedom godina, Tomislav, Mario i Zlatko.

Na dionici Todraž – Lučine, zapadno od Ljubljane, održana je međunarodna brdska automobilistička utrka „GHD Lučine 2012.“ u organizaciji ljubljanskog AMD „Zvezda“. Bodovana za FIA Challenge IHCC, FIA Europski kup EHCC, Prvenstvo Srednjeeuropske zone (CEZ) turističkih i povijesnih vozila, državna prvenstva Slovenije i Austrije i Pokal AŠ 2005 okupila je 89 vozača i vozačica iz sedam europskih zemalja.

U jakoj međunarodnoj konkurenciji nastupila su i trojica hrvatskih automobilista.

JURENA SE ZAMISLIO ……

Najzapaženiji je rezultat Tomislava Muhvića, člana gerovskog Autokluba „Petar Klepac“ u prestižnom „Mitsubishi Lanceru EVO IX“ grupe N kojem je za skromnih 66 tisućinki sekunde pobjegla pobjeda. Toliko je naime poslije tri bodovne vožnji na stazi dugoj 3.950 metara brži bio višestruki prvak iskusni slovački internacionalac Peter Jurena u identičnom automobilu. Muhvić je vozio izvrsno u jednom treningu i jednoj bodovnoj vožnji bio brži od Jurene koji se u završnici dobrano namučio da bi našeg asa, gotovo dvostruko mlađeg od sebe, pobijedio i tako zadržao i dalje vodeću poziciju u Prvenstvu CEZ-a. Muhvić je ovom drugom pozicijom učvrstio drugo mjesto u sezoni. Da su obojica bili izuzetno brzi dokazuju i 11. mjesto Jurene i 13. Muhvića u ukupnom poretku.

-Jako sam zadovoljan nastupom u Lučinama, a pogotovo atmosferom u našem boxu i na stazi. Svaka čast dečkima koji su potegli do nas i pridružili nam se već u subotu i nedjelju ujutro. Same postavke automobila bile su odlične, a činjenica da sam do kraja bio u borbi za prvu poziciju sa Jurenom za mene je velika stvar. Pravi je to pokazatelj da smo na dobrom putu, da smo ove sezone neke stvari posložili kako treba. Već idućeg vikenda trebao sam imati novi ispit na Tari, ali na žalost zbog nekih nenadanih poslovnih obveza morao sam otkazati put i nastup u Srbiji. Žao mi je, ali… – kazao nam je Muhvić po povratku u hrvatsku Švicu – Gorski kotar.

Prvi trening Tomislav je vozio 2:31,70 minuta, samo 17 tisućinki slabije od Jurene, da bi u slijedećem Čehu dao do znanja da mora razmišljati o njemu. Muhvić 2:28,26 – Jurena 2:29,51. U trećem Muhvić još brži 2:26,23, a Jurena preskače. Odmara ili razmišlja ??!

Nedjeljne vožnje obojice još bolje, brže sekundu-dvije. U prvoj Jurena 2:24,10 minuta, Muhvić 2:24,99 (+0,89), u drugoj Muhvić vozi najbolju vožnju dana 2:23,82 i sa čak 1,37 sekunde brži od Jurene (2:25,20). Treća i odlučujuća – Jurena stisnuo zube i gas do daske – ili-ili i ipak sa 2:23,59 brži od Tomislava za 1,29 sekundi (2:24,88). Konačno onih 0,66 nedostaje našem mladom izuzetno perspektivnom asu.

DA JE NOVIH GUMA ……

Među 74 vozača koji su uspješno okončali svoj nastup u Lučinama još je jedan ove sezone čest gost europskih staza Riječanin Mario Jurišić, član AK „RI autosport“. Jurišiću je ovo bio treći uzastopni nastup u tri vikenda na utrkama FIA Europskog kupa EHCC u klasi E1-1600 ccm sa „Citroenom AX 1600“. Konstantnim vožnjama osvojio je drugo mjesto klase E1-1600, te 16. mjesto grupe E1 ali ovog puta u znatno brojnijoj konkurencijičak 37 vozača. Slabiji rezultat može „zahvaliti“ već istrošenim gumama ali i sitnom „kašljucanju“ svog AX-a, dok su ostvarivana vremena i treninga i bodovnih vožnji bila gotovo u sekundu podjednaka.

-Na žalost ovo nije bio preuspješan vikend. Nakon odličnih subotnjih treninga platili smo cijenu konstantnih nastupa i u nedjelju gotovo potpuno ostali bez adekvatnih slick guma. Činjenica da smo utrke vozili dvije do tri sekunde slabije nego treninge dovoljno govori o svemu. No, nema veze, još jedna utrka je za nama, ovaj puta bez bodova i sada slijedi kakav – takav odmor do utrke na Sljemenu. Ono što moram – moram zahvaliti našim navijačima i prijateljima koji su nam u Sloveniji bili velika potpora – riječi su Maria Jurišića koji je u „šutu“ u tri vikenda odradio tri europska zadatka.

I treninzi i bodovne vožnje još su jednom i u Lučinama pokazale konstantnost Jurišića u rezultatima. Prvi trening 2:42,52, drugi već znatno bolji 2:36,67 što je bio 20. Rezultat ukupno, te treći 2:36,57, bolji 10 tisućinki, ali i za deset mjesta slabiji od konkurencije u „generalci“. Nedjelju u jutro starta sa 2:38,25 ( 40. vrijeme generalke), i onda slijede ….gume….. – druga vožnja 2:39,06 (38.) i treća 2:39,48 (37.). Što se tiče klase pobijedio ga je Austrijanac Helmut Maier u „VW Spiess Golf“, a u grupi E1 i ovoga puta nedostižan Dan Michl (Opel Michl 2.8) čije je najbolje vrijeme bilo u trećoj vožnji 2:14,99 minuta. O kvaliteti Michla dovoljno govori i peto mjesto generalke, najbolje iza četiri formule !!

VETERAN MEĐU VETERANIMA

Treći hrvatski automobilist Zagrepčanin Zlatko Brozović (AKK Zanatlija) pobijedio je u konkurenciji povijesnih automobila u „Opel Asconi B2.0“ u klasi C2+2000 (CAT3), dok je u ukupnom poretku Prevenstva CEZ historic bio drugi zadržavši tu poziciju i u poretku sezone. Bio je to još jedan uspješan vikend hrvatskih vozača u Europi.

Svojom Asconom Broz je u bodovnim vožnjama ostvarivao slijedeća vremena: 2:54,85, 2:50,60 i 2:51,18. I Brozović ima za suparnika jednog Michla – Josefa, naravno najboljega među povjesničarima za upravljačem prestižnog „Porschea 911 RS“.

Talijan Denny Zardo sa formulom 3000 „Lola Zytech B99“ ukupni je pobjednik ovogodišnje utrke „GHD Lučine 2012.“ Sa novim rekordom staze u vremenu 2:04,17 minuta i prosjekom 115,97 km/sat. Drugi ukupno bio je Nijemac sa slovenskom licencom Patrik Zajelsnik u formuli „Norma M20F“, a treći Čeh Vaclav Janik – formula „Lola B02/50“.

Rezultati:

Ukupno 1. Zardo (Italija, Lola Zytech B99) 6:15,42 minute ( zbirno vrijeme tri vožnje), 2. P. Zajelsnik (Slovenija, Norma M20F) +10,64, 3. Janik (Češka, Lola B02/50) +13,63, 4. Waldy (Austrija, Lola B06/51) +21,82, 5. D. Michl (Češka, Opel Michl 2.8) +33,86, 6. Waldy jr. (Austrija, Dallara F3 95) +36,40, 7. Pregartner (Austrija, Porsche 911 GT2 RSR) +42,85, 8. Smrdelj (Slovenija, Lola F3000) +45,95, 9. Svoboda (Češka, BRC CM 02) +47,81, 10. Boh (Slovenija, Mitsubishi Lancer) +55,66,…13. Muhvić (Hrvatska, Mitsubishi Lancer EVO IX) +58,27, …37. Jurišić (Hrvatska, Citroen AX 1600) +1:41,37 minuta,…53. Brozović (Hrvatska, Opel Ascona B20) +2:21.21. (m, m.j.)