Buzet opravdao status automobilističke metropole

Buzet opravdao status automobilističke metropole

FRANCO GIACOMAZZI (Italija) - snimio M.Krpan

KIŠA POKVARILA SPEKTAKL

Na Formuli driver nastupilo 184 vozačice i vozača iz četiri zemlje, pobjedama dominirali Talijani, ali izvrsni rezultati naših mladih asova Kuharića. Milokanovića, Poropata, Juranića,….

BUZET – Samo buzetska staza u Hrvatskoj, bilo u rujanskom terminu na brdskom prvenstvu Europe, bilo u lipanjskom na „hit“ disciplini automobilističkog sporta u nas – Formuli driver, može okupiti oko 200 sudionika. Tako se i ovog puta, još jednom izvrsnom realizacijom mladog organizacijskog tima Autokluba Buzet Autosport, petu godinu za redom okupio rekordan broj sudionika – njih 184 iz Hrvatske, Slovenije, Italije i Austrije.

„Signum Max formula driver – Memorijal Mladen Žulić i Moreno Komar“ , natjecanje punim imenom, posvećeno sjećanju na nekadašnje vrsne buzetske automobiliste koji su nas prerano napustili, bodovano je za međunarodni HAKS Kup Formula driver, Prvenstva Auto i karting lige Zapad HAKS-a, te Auto i karting saveza Istre, a posebno za Nagradu Organizatora. I da se ne iznevjeri tradicija – i ovog je puta kiša kreirala dio rezultata, skratila program na dvije, od tri predviđene vožnje, ali srećom ne i pokvarila ukupne dojmove koje svi nose kući sa željom povratka u Buzet, svojevrsnu hrvatsku automobilističku metropolu.

Talijan Franco Giacomazzi u vrhunski pripremljenoj „Lancia Delti Evo Proto“, nakon dvije vožnje dionicom od Mosta prema Svi Svetima,dugoj 3.500 metara, posebno prvom po suhoj stazi, u vremenu 2:24,951 minut, a potom trećim vremenom po kiši, potvrdio se istinskim asom i pobijedio u konkurenciji 91 vozača. Pobjedničko postolje s njim su dijelili izvrsni mladi istarski automobilisti, drugim mjestom, Lupoglavac Edi Kuharić koji u Zastavi Yugo brani boje Autokluba „Opatija Motorsport“ i trećim brtonižanin Donald Milokanović iz AKORK „Skok racing 1993“ u godinama prepoznatljivoj nabrijanoj Zastavi 750. Vrijedi istaknuti i vrhunske vožnje Marina Poropata (AK Istra racing team Pazin) i mladog Delničana Ivana Juranića (AK Opatija Motorsport) u novopripremljenom automobilu „Dacia Sandero“ koji su na kraju upisali četvrto i peto mjesto generalke. Svaki od petorice najboljih pobjednik je svoje klase, što je za ukupni poredak svojevrsni kuriozitet. Još je jedan vozač rezultatski dokazao svoj napredak od vrsnog kartingaša do izvrsnog mladog automobiliste. Zagrepčanin Luka Fabijančić (AK Ina Delta) prvu je „suhu“ vožnju završio tek na 23.mjestu, dok je u „kišnoj“ jednostavno briljirao. Ostvario je najbolje vrijeme u svom „Citroenu C2“, ispred Kuharića i Giacomazzia, te stigao do sedmog mjesta „generalke“ FD HAKS Kupa. Ivanu Juraniću nema ravna u konkurenciji juniora, ovog puta izuzetno brojnoj sa čak 17 sudionika, dok se među vozačicama potvrdila Talijanka Romina Bressan u „dresu“ AK Buzet Autosport. Tri su ekipe, među 24, sakupile isti broj bodova, ali pobjedama Juranića i Kuharića u svojim klasama prevagu za prvo mjesto zadržali su članovi AK Opatija Motorsport ispred pazinskog Istra racing teama i zagrebačkog Ina delta.

Za Nagradu organizatora u devet je klasa nastupilo ostalih 93 sudionika ove manifestacije, a pobijedničko postolje okupirali su Talijani. Prvi s pseudonimom „Maverick“ u Formuli 3 ostvarivši i rekord staze u vremenu 2:10,009 minuta prosjekom 96,915 km/sat, drugi Christian Daros (Prototipo V.S.T.), a treći Fabio Nosella (Renault Clio Williams).

U bodovanju Prvenstva Auto i karting lige Zapad (Regija Zapad HAKS-a) pojedinačno su slavili pobjednik Edi Kuharić, drugi Donald Milokanović i treći Marino Poropat, a u ekipnoj konkurenciji pazinjani Istra racing teama bili su uspješniji od AK RI autosport i AK Opatija Motorsport.

Rezultati – HAKS kup – ukupno 1.Giacomazzi (Italija, Lancia Delta Evo Proto) 5:03,277 minuta (zbroj vremena 2 vožnje), 2.Kuharić (AK Opatija Motorsport, Zastava Yugo) +2,577 sekundi, 3.D.Milokanović (AKORK Skok racing 1993 Gambetići) +5.532, 4.Poropat (AK Istra racing team Pazin,Renault Clio Sport) +7,272, 5.I.Juranić (AK Opatija Motorsport, Dacia Sandero) +7,777, 6.L.Fabijančić (AK Ina delta Zagreb,Citroen C2) +12,530, 7.H.Belinić (AK Pula-Rovinj, Renault Clio Cup) +13,272, 8.Jaranović (AK RI autosport, VW Golf) +14,079, 9.Čičko ( Fiat 500) +17,655, 10.Zilli (oba AK Buzet Autosport, Renault Clio Cup); vozačice 1.Bressan (AK Buzet Autosport), 2.Jurdana (AK RI autosport); juniori 1.I.Juranić, 2.L.Fabijančić, 3.Ruzzier (Slovenija); klase serija -1400 ccm 1.Petrović (AK Rugvica), 2.Ivančić (IRT), 3.Rajić (AKK No Traction Pula); serija +1400 ccm 1.Nemak (Ina delta), 2.Cvitić (IRT), 3.Petrić (AK Rijeka); sport/sprint -1400 ccm 1.Ruzzier, 2.Maglica, 3.N.Romih (svi Slovenija); sport/sprint -1600 ccm 1.Jaranović (AK RI autosport), 2.Božić (Buzet Autosport), 3.Miskić (IRT); sport/sprint -2000 ccm 1.I.Juranić, 2.H.Belinić, 3.Brkljačić (No Traction); sport/sprint +2000 ccm 1.Giacomazzi, 2.Magličić (Ina delta), 3.Soldatić (RI autosport); Super sport 1.D.Milokanović, 2.L.Fabijančić, 3.Čičko; Zastava Sport -1600 ccm 1.Kuharić, 2.Janko (IRT), 3.Iveta (Pula-Rovinj); Renault sport/sprint 1.Poropat, 2.Zilli, 3.Bressan; ekipe 1.AK Opatija Motorsport 50 bodova, 2.AK Istra racing team Pazin 50, 3.AK Ina delta Zagreb 50.

Miroslav KRPAN

SIMILAR ARTICLES