Auto i karting liga Zapad

Auto i karting liga Zapad

0 615

SUPERIORNI ANDREJEVIĆ

Mladi lupoglavski as Nino Andrejević, član Autokluba „Opatija“, pobjednik je kronometar utrke “Memorijal Mladen Žulić i Moreno Komar”, bodovnog natjecanja Prvenstva Auto i karting lige Zapad i Prvenstva Istarske rivijere. U konkurenciji 50 vozača, što je zbilja lijep odaziv za regionalnu utrku, Nino je u svojoj monstruoznoj Zastavi 750 bio najbrži u sve tri vožnje i odnio pobjedu s prednošću od 3,3 sekunde ispred svog klupskog kolege Marka Gebauera, koji je publici demonstrirao vožnju na samom rubu izlijetanja. Odličan je bio i Edi Kuharić (AK Opatija motorsport) u nabrijanom Yugu, popevši se na najnižu stepenicu ukupnog poretka.

Neokrunjeni „Kralj autoslaloma“ i dvostruki prvak u kronometru, Riječanin Dejan Kopajtić (AK Rijeka), u Buzetu je premijerno nastupio u svom, po tko zna kojem Yugu po redu, ovaj put prerađenom do posljednjeg detalja. Usprkos zbilja brzim vožnjama, na koncu nije mogao brže od ukupno četvrtog mjesta, što je dobar dokaz koliko je konkurencija u kronometru ojačala. Dobar primjer je i plasman Marina Nežića (AK Buzet autosport), miljenika domaće publike, koji se morao zadovoljiti tek petim mjestom generalke. Zanimljivo je bilo pratiti nastupe Denisa Močiboba u svom novom automobilu, brutalnoj „Hondi Civic“ kojom je na startu sezone u Poreču nastupao Goran Sikirica (AK RI autosport). Močibob, kojeg odmilja zovu Raketa, sjajno je odvezao prvu vožnju, dok ga je u drugoj onemogućio kvar na mjenjaču i primorao ga na odustajanje. Najveći tragičar utrke svakako je Marino Milokanović (AK Skok racing). Svojom atraktivnom „Ford Fiestom ST“, vozeći perfektnom točnošću, postavio je najbrže vrijeme na treningu najavivši tako borbu za najviše postolje, da bi već u prvoj vožnji silovito naletio na udubljenje u asfaltu i gotovo otkinuo kotač.

Sportskom klasom preko 1.400 ccm dominirao je Gebauer ispred Kuharića i Kopajtića, dok su se u klasi 4 iza Andrejevića na postolje popeli Nežić (AK Buzet autosport) i Ivica Popović (AK Skok racing). U serijskim klasama bilo je također dinamično. Doriano Milanović (AK Istra racing team Pazin) u +1600 poveo je već od treninga i do kraja utrke uvjerljivo slavio ispred Tonija Malinaricha (AK D.T.) i Igora Ilića (AK Pula-Rovinj). U klasi 2, onoj do 1.600 ccm, vodila se velika borba za pobjedničko postolje između dvojice članova Istra racing teama – Muhamedalija Maksutija i Alberta Ivančića. Maksuti je svojim „Peugeotom 106“ tijesno vodio u dvije vožnje, no sjajan nastup Ivančića u trećoj vožnji okrenuo je rezultat i donio mu pobjedu s prednošću od dvije stotinke. Treće mjesto pripalo je Danijelu Grubiši (AK IRT Pazin).U najmanjoj klasi 1 uvjerljivo je slavio Zlatko Kik (AK Opatija). On i njegov „Cinquecento“ pobjegli su za gotovo 14 sekundi drugoplasiranom Marinu Klanjacu (AK Opatija motorsport) i Igoru Bogoviću (AK Buzet Autosport). U dizelskoj klasi 6 zanimljiv je bio dvoboj dvojice iskusnih vozača – Puljanina Zorana Vlahovića (AK Pula-Rovinj) u „Renault Cliju dCi“ i Marina Petrića (AK Rijeka ) u snažnijoj „Škodi Fabiji RS“. Vlahović je vodio u prve dvije vožnje, no u trećoj je mijenjao taktiku vožnje i pogriješio, što je Petrić iskoristio i “za dlaku” odnio pobjedu. U ovoj klasi najbrži je bio Nenad Hrvatin u „VW Golfu 2 TDI“, no rezultat mu se bodovao samo za Istarsku rivijeru.

Atmosfera na utrci bila je vrlo prijateljska. Neumorni spiker Bojan Krota, vozač kluba organizatora, svojim komentarima na vožnju natjecatelja nasmijavao je publiku koja se okupila u nevelikom, no s obzirom na doba godine sasvim solidnom broju. Crni oblaci iznad trkališta nagoviještali su prolazni pljusak, no on se nasreću nije dogodio, a pad temperature za nekoliko stupnjeva godio je svima prisutnima. Ono najvažnije, Autoklub „Buzet autosport“ priredio je organizacijski vrlo kvalitetnu priredbu, tečnu, bez nepotrebnih čekanja. U odnosu na prošlu godinu, staza koja prolazi pokraj vodovoda, vatrogasaca i pivovare produžena je, čime je postala zanimljivija i tehnički je zahtjevnija, jedino je potrošeni asfalt i velik broj neravnina na pojedinim dionicama zadavao probleme vozačima.

– Oduševljeni smo velikim odazivom vozača i činjenicom da prvi put nismo imali niti jednu odjavu prijavljenih natjecatelja, što je znak da postoji interes za kronometar natjecanja u Buzetu. Utrka je protekla u najboljem redu, nismo imali prigovora od vozača i vrijeme nas je poslužilo, dakle u potpunosti smo zadovoljni, kazao nam je tajnik utrke Siniša Žulić.

Rezultati:

Prvenstvo AiKLZ: ukupno 1.Andrejeviuć (Zastava 750) 4:03,703 minute (zbirno vrijeme tri vožnje), 2. Gebauer (oba AK Opatija, Peugeot 106) +3,362 sekunde, 3. Kuharić (Opatija Motorsport) +5,264, 4. Kopajtić (Rijeka, oba Zastava Yugo) +5,885, 5. M. Nežić (Buzet autosport, Citroen AX) +6,316, 6. Milanović (Seat Ibiza 2.0) +14,121, 7. Ivančić (Peugeot 106 Rally) +18,093, 8. Maksuti (svi Istra racing team Pazin, Peugeot 106) +18,319, 9. I. Popović (Skok racing Brtonigla, Autobianchi A112) +19,021, 10. Malinarich (AK D.T., VW Polo Gti) +20,102; klase serija -1200 ccm 1. Kik (Opatija, Fiat Cinquecento Sporting), 2. Klanjac (Opatija Motorsport, Zastava 850), 3. Bogović (Buzet autosport, Peugeot 106); -1600 1. Ivančić, 2. Muhamedali, 3. Grubiša (svi IRT Pazin, Peugeot 106); +1600 1. Milanović, 2. Malinarich, 3. Ilić (Pula-Rovinj); sport -1400 1. Andrejević, 2. M. Nežić, 3. I. Popović; +1400 1. Gebauer, 2. Kuharić, 3. Kopajtić; klasa „Diesel“ 1. Petrić (Rijeka), 2. Vlahović (Pula-Rovinj), 3. Gržinić (Buzet autosport, Renault 5); juniori 1. Andrejević, 2. Gebauer, 3. Kuharić; vozačice 1. Kamenar (Rijeka); veterani 1. Kamenar; početnici 1. Frleta (D.T., Seat Ibiza GTi), 2. Gržinić; ekipe 1. AK Opatija 60 bodova, 2. AK Istra racing team Pazin 55, 3. AK Buzet autosport 39; timovi 1. „Diesel Drift Team“ (Gržinić, M. Matijašić, Ivančić).

Slijedeća kronometar utrka Auto i karting lige Zapad i Istarske rivijere održat će se 29. srpnja u Kanfanaru, a organizator je Autoklub „Skok racing“. (K. Tadijić, m.k.)

Snimci: K.Tadijić