Andrea Bua i Sebastijan Čepar najbrži na Memorijalu Mladen Žulić

Andrea Bua i Sebastijan Čepar najbrži na Memorijalu Mladen Žulić

0 806

Jučer je na cesti Most-Marinci u Buzetu održano prvo natjecanje Prvenstva regije zapad u autoslalomu – Memorijal Mladen Žulić, pojačano Prvenstvom Grada Buzeta kojim je omogućen nastup vozačima iz ostalih Hrvatskih i stranih klubova. Iako je autoslalom već nekoliko godina najmasovnija automobilistička disciplina u našoj državi, startnom listom sa više od stotinu vozača može se pohvaliti mali broj organizatora Prvenstva Hrvatske, a Buzet Autosportu je to uspjelo iz prve. Iskoristivši svoju atraktivnu brdsku stazu priredili su premijeru brdskog autoslaloma na našim prostorima, po uzoru na one koji se voze u susjednim državama.

Osim natjecateljskog dijela, organizatori su priredili i revijalnu utrku istarskih automobilističkih legendi u kojoj je nastupilo trinaest natjecatelja. Četiri prolaska stazom dužine 2600 m za ukupno više od 120 automobila u jednom danu, uz faktor nesnosne vrućine koja je jučer zarobila Buzet, u jutro su izgledali kao nemoguća misija. Međutim, iskusnim Buzećanima predvođenim direktoricom natjecanja Idom Bašić i pomoćnicom Elenom Golojkom, uspjelo je premostiti sve zapreke i privesti natjecanje kraju u rekordnom roku i bez ikakvih poteškoća za natjecatelje.
S postignutim ukupnim vremenom od 3:33.766 minuta i rekordom staze (1.46.184) najbrži je bio talijan Andrea Bua koji je sa svojim prototipom u Buzet došao čak sa Sicilije. Na drugo i treće mjesto ukupnog poretka prvenstva Buzet Autosporta plasirali su se Davor Fabijančić i Vjekoslav Čičko (AKK Zanatlija) sa prototipom Fiata 500.

Sebastijanu Čeparu (AK MRC Sport)/Honda Civic Type R/ bile su dovoljne dvije vožnje da deklasira konkurenciju Prvenstva regije Zapad. Drugi je sa zaostatkom od 7.307 sekundi bio Dejan Kopajtić (AK Rijeka) u Zastavi Yugo, dok se na treće mjesto ukupnog poretka (ujedno i poredak klase 6) plasirao Marino Matijašić (ASK Kastavac) / VW Golf/.
U klasi 1 (serijski automobili do 1400 ccm) prvi je bio Elvis Puž (ASK Kastavac) u Citroenu AX, drugi Igor Kocijančić (AMK Skok Racing) /Opel Corsa/ i treći Leo ilinić (Ak Matulji) / Fiat Uno/.

Marin Petrić (AK Rijeka) /Peugeot 207/ je slavio u poretku klase 2 (serijski automobili preko 1400 ccm), ispred Sandija Jugovca (Istra Racing Team) / Peugeot 106 rallye na drugom i njegovog klupskog kolege Dorjana Milanovića /Seat Ibiza 2.0/ na trećem mjestu.

U klasi 3 (sprint automobili do 1400 ccm) najbrži je bio Nino Andrejević (AK Buzet Autosport), drugi Zlatko Kik (AK Opatija) obojica u zastavi 750, dok se na treće mjesto plasirala Iva Peruško (AK Pula-Rovinj) /Autobianchi A112/.
Marino Milokanović (AK Skok Racing) /Ford Fiesta ST/ je slavio u klasi 4 (sprint automobili preko 1400 ccm), ispred Alena Peruča (AK Zrinski) /Peugeot 106/ na drugom i Daria Ružića (ASK Kastavac) /Renault 5 GT Turbo/na trećem mjestu.

Vozači AK Buzet Autosporta nisu dozvolili konkurenciji da stane na postolje u klasi 5 (sport automobili do 1400 ccm). Prvi je bio Sanjin Prodan / Autobianchi A112, drugi njegov brat i dupli vozač Alen Prodan, te treći Bojan Krota / peugeot 106/.

Najbrži od najmlađih bio je već dvije sezone pobjednik konkurencije juniora Nino Andrejević. Na drugu stepenicu pobjedničkog postolja plasirao se njegov sve brži klupski kolega Edi Kuharić /Zastava Yugo/ dok je treći bio Marko Gebauer (AK Opatija) /Peugeot 106/.

Najbolja vozačica bila je Iva Peruško ispred Valentine Vižintin (AK Skok Racing) /Autobianchi A112/ na drugom i Samante Sinčić (AK Skok Racing) /Ford Focus/ na trećem mjestu.

U poretku klubova najuspješniji su bili domaćini AK Buzet Autosport. Drugi su bili vozači ASK Kastavac te treći AK Rijeka.

Od dva tima koja su nastupila na natjecanju bolji su bili Allianz Team (S.Prodan, Andrejević, A.Prodan). Drugoplasirani tim bio je L’Artigiano Team (M.Milokanović, Kocijančić,D.Milokanović)

Autor: Racing.hr