30.Fuchs Saturnus Rally VELENJE 2015.

30.Fuchs Saturnus Rally VELENJE 2015.

0 1316

Na slici: V.Prodan i Z.Draženović

Treći ovogodišnji ogled najboljih hrvatskih rally posada odvijat će se na teritoriju Slovenije. Prvenstvo Republike Hrvatske jedna je od šest bodovnih konkurencija predstojećeg „30.Fuchs Saturnus rallya Velenje 2015.“ što se 29. i 30.svibnja održava u organizaciji Avto moto touring kluba Velenje na širem području ovog nekad davno znanog rudarskog, ali potom industrijskog centra središnje Slovenije.

Jubilarni i tradicionalni, uvijek cijenjen rally ove je godine izostankom (otkazivanjem) najvećeg slovenskog Saturnus rallya u imenu i značaju dobio i taj prefiks, ali i ono puno značajnije – bodovanje za Europski rally kup (FIA ERT), uz koje se boduje i Mitropa rally pokal, FIA CEZ Prvenstvo Srednjeeuropske zone, te Državno prvenstvo Slovenije i Hrvatske.

Prijavljeno je 85 posada iz sedam europskih zemalja, među kojima su hrvatski automobilisti zastupljeni u 16 posada. Predvodi ih najtrofejniji naš ralijaš Juraj Šebalj sa suvozačem Tonijem Klincom u Mitsubishi Lanceru EVO IX. Polovica hrvatskih posada (8) je među 23 posade koje su u sustavu bodovanja FIA ERT među kojima su i dva izvrsna slovenska asa, do sada svaki sa po tri pobjede u Velenju – Aleks Humar (Renault Clio R3T) i veteran Darko Peljhan (Mitsubishi Lancer EVO IX) kojem je prva pobjeda upisana još davne 1995.godine.

Konkurencija za pobjedničko postolje je izuzezetno zanimljiva, s nizom prestižnih automobila, a raspodjelu pobjedničkih pjenušaca u hrvatskoj generalci treba očekivati među tri posade: Šebalj-Klinc, Szilagyi-Csanyi (AK Delta Sport Zagreb, Mitsubishi Lancer EVO IX) i Viliam Prodan-Bojan Krota (AK Opatija Motorsport/AK Buzet autosport, Peugeot 208 R2). Prodanu je nastup od izuzetne važnosti i u Mitropa Cupu, čiji je pobjednik 2013.godine, a uz njega u istoj su konkurenciji još dvije hrvatske posade: Hrvatin-Butorac (Opatija Motorsport) i Siladić-Durak (Rally Baba).

Sudionike očekuje zanimljiv i nimalo lak itinerer ukupne duljine 310,35 km sa 16 brzinskih ispita na šest različitih dionica duljine 155,55 km. Na kon večernjeg Superspeciala u petak na prostoru TRC Jezero, subotnji program kreće već od 7 sati, a prvi BI Laze-Šentilj duljine 7,30 km starta u 7,34 sati. Pobjedničku posadu očekuje se na prostorima Servisne zone u sklopu tvorničkog kompleksa Gorenja u 21 sat.

(mk)